مهارت های فنی و حرفه ای جوانان را به یک کارآفرین تبدیل می کند

کریمی گفت: کسب مهارت های فنی و حرفه ای، جوانان را به یک کارآفرین تبدیل می کند و ضمن دستیابی به شغلی پایدار، زمینه اشتغال سایر افراد را نیز فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالعلی کریمی»، امروز (چهارشنبه 24 آذر) در آئین افتتاح نمایشگاه «فرصت های شغلی مهارت محور کم سرمایه بر» که در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای فارس بر پا شده است، گفت: فراگیری آموزش های فنی و حرفه ای از راه های موثر رسیدن به اشتغال پایدار در جامعه است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس افزود: فراگیری آموزش های فنی و حرفه ای با توجه به اینکه حضور در مشاغل دولتی و رسمی بسیار محدود شده است، نقش موثری در ایجاد اشتغال دارد.

وی اضافه کرد: کسب مهارت های فنی و حرفه ای، جوانان را به یک کارآفرین تبدیل می کند و ضمن دستیابی به شغلی پایدار، زمینه اشتغال سایر افراد را نیز فراهم کنند.

معاون استاندار فارس تصریح کرد: خواستار گسترش خدمات مفید آموزش فنی و حرفه ای با هدف توانمندسازی جوانان فارس هستیم و برپایی نمایشگاه «فرصت های شغلی مهارت محور کم سرمایه بر» موجب می شود افراد با حداقل هزینه صاحب شغل شوند و با حضور در غرفه های نمایشگاه راه و روش اشتغال خود را برای بازدیدکنندگان شرح دهند.

وی تاکید کرد: این نمایشگاه اثرات مطلوب کسب آموزش های مهارتی را در اشتغال و کارآفرینی به مردم نشان می دهد و نگرش جامعه را از آموزش های تئوری و کلاسیک به آموزش های عملی و مهارتی سوق خواهد داد.

کد خبر 1127314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha