برنامه های دهه مقاومت با رویکرد مردمی و محله محوری اجرا می شوند 

ناصر بهروز گفت: رویکرد برنامه های دهه مقاومت، مردمی بودن است و با توجه به محبوبیت شهید سلیمانی در بین اقشار مختلف جامعه بنابراین سعی شده از ظرفیت مردم برای برگزاری این ویژه برنامه ها استفاده شود.

«ناصر بهروز» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، سردار سلیمانی را نمادی از شجاعت، مقاومت، مردانگی و ایثار برای جهان اسلام دانست و افزود: شهید سلیمانی یک چهره بین المللی در حوزه مقاومت است و به دلیل خدمات ارزنده ای که برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام داده، ویژه برنامه هایی برای بزرگداشت شهید در دومین سالگرد شهادتش در نظر گرفته شده است.

فرمانده سپاه جیرفت تاکید کرد: سردار سلیمانی یک انسان تراز انقلاب اسلامی است و ما می توانیم ایشان را به جهان اسلام معرفی کنیم.

وی با اشاره به در پیش بودن دهه مقاومت، بیان کرد: برنامه های بزرگداشت این دهه از ۸ دی ماه در سراسر استان کرمان و به تبعه آن در شهرستان جیرفت آغاز می شود و تا ۱۶ دی ماه ادامه دارند.

بهروز از تشکیل ستاد شهرستانی بزرگداشت مکتب شهید سلیمانی خبر داد و افزود: این ستاد با حضور امام جمعه، فرماندار، ناحیه مقاومت سپاه، شهرداری و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس فعالیت خود را آغاز کرده و بر همین اساس مباحث نظارتی، حمایتی و پشتیبانی را در دستور کار خود قرار داده است.

فرمانده سپاه جیرفت با بیان این مطلب که ویژه برنامه های بزرگداشت شهید سلیمانی در دهه مقاومت از تنوع زیادی برخوردار هستند، ابراز کرد: برنامه های پیش بینی شده در شهرستان جیرفت محله محور است و این برنامه ها در سطح محلات شهرها، بخش ها و روستاها به همت پایگاه های مقاومت بسیج و با همکاری دهیاری ها و بخشداری ها برگزار می‌شوند.

وی با اشاره به این که رویکرد برنامه های دهه مقاومت، مردمی بودن است، عنوان کرد: با توجه به محبوبیت شهید سلیمانی در بین اقشار مختلف جامعه بنابراین سعی شده از ظرفیت مردم برای برگزاری این ویژه برنامه ها استفاده شود.

بهروز برنامه های شاخص بزرگداشت سردار دلها را ملی و شهرستانی برشمرد و اضافه کرد: یکی از این برنامه ها، جشنواره شعر یادمان ولایت است که با محوریت شهید سلیمانی در ۴ دی ماه برگزار می شود.

فرمانده سپاه جیرفت اظهار کرد: همچنین در روز ۱۰ دی ماه یادواره شهدای شهرستان و سردار شهید سلیمانی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر این نیز به مناسبت دومین سالگرد شهید سلیمانی، گردهمایی بزرگ مردمی در روز ۱۵ دی ماه برگزار می شود.

بهروز عنوان کرد: روز ۲۲ دی ماه نیز همایش بین المللی علمی و فرهنگی تاریخ و ادبیات پایداری در مکتب حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه جیرفت برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه جیرفت خدمت رسانی به محرومین را در دستور کار برنامه های بزرگداشت شهید سلیمانی قلمداد کرد و افزود: در دهه مقاومت به همت سپاه شهرستان و ادارات پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی به بهره برداری می رسند.

وی بیان کرد: در همین راستا پروژه آبرسانی مرد میدان که به نام شهید سلیمانی مزین شده افتتاح می شود و با بهره برداری از این پروژه ساکنین ۱۰ روستای فاقد آب آشامیدنی بهداشتی از این نعمت برخوردار می شوند.

بهروز در خاتمه یادآور شد: در این پروژه به میزان ۲۵ هزار متر لوله گذاری شده است و همچنین عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به ۲۰ روستای دیگر نیز آغاز می شود.

کد خبر 1127318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha