چهارمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت در گلستان برگزار شد

حجت الاسلام اشرفی گفت: مرحله استانی چهارمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت در گلستان در حال برگزاری است.

حجت الاسلام «سید احمد اشرفی» در حاشیه برگزاری مرحله استانی چهارمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه های علمیه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: رسول گرامی اسلام شرط هدایت و جلوگیری از گمراهی جامعه را تمسک به کتاب خدا و ائمه معصومین عنوان فرمودند و طبق این حدیث شریف نقشه اجرایی دستگاه های متولی فرهنگ، برای هدایت جامعه توجه به این دو ثقل شریف است.

 

معاون فرهنگی و معیشت مرکز خدمات حوزه های علمیه گلستان افزود: با توجه به این مسئله مرکز خدمات حوزه های علمیه چهارمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت در مرحله استانی را در دو بخش فرزندان طلاب و روحانیون برادر و خواهر و همچنین در بخش طلاب خواهر و همسران طلاب آقا به صورت حضوری و مجازی در سه روز پیاپی از روز (دوشنبه ۲۲ آذر) تا روز (چهارشنبه ۲۴ آذر) برگزار کرده است.

 

وی ادامه داد: در بخش فرزندان، در دو مقطع سنی پایین ۱۵ سال و بالای ۱۵ سال مسابقات نقاشی، ترتیل، قرائت تقلیدی، مسابقات تفسیر سوره های منتخب قرآن کریم، صحیفه سجادیه، نهج البلاغه و اذان به تناسب سن شرکت کنندگان به صورت شفاهی و کتبی در حال برگزاری است.

 

حجت الاسلام اشرفی اظهارداشت: در بخش طلاب خواهر و همسران طلاب برادر نیز در رشته های حفظ، ترتیل، تفسیر صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه به صورت شفاهی و کتبی برگزار می شود.

 

وی، تعداد کل طلاب ثبت نام کننده در بخش شفاهی رشته های ترتیل، حفظ، قرائت تقلیدی و اذان را 3۳۰ نفر اعلام کرد و گفت: متسابقین در630 عنوان و موضوع این جشنواره شرکت کردند.

 

کد خبر 1127347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha