اولین وبینار تخصصی جشنواره ملی هنرهای تجسمی «ترنج» برگزار می شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: اولین وبینار تخصصی جشنواره ملی هنرهای تجسمی «ترنج» با حضور دست اندرکاران در صفحه اینستاگرام جشنواره برگزار می شود.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اولین وبینار تخصصی جشنواره ملی هنرهای تجسمی «ترنج» با حضور دست اندرکاران جشنواره از جمله مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به عنوان دبیر جشنواره و دبیر هنری و اجرایی جشنواره در صفحه اینستاگرام جشنواره به نشانی @Toranjfestival پنجشنبه 25 آذرماه از ساعت 19 برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: هم اکنون دبیرخانه این جشنواره بر عهده ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان اردبیل است و هنرمندان این عرصه می توانند تا 30 آذرماه در این جشنواره مشارکت داشته باشند.

 

این مقام مسئول افزود: این جشنواره در 4 گرایش نقاشی با تکنیک آزاد، گرافیک (پوستر)، عکاسی با دوربین و موبایل و خوشنویسی با خط نسعلیق و ثلث برای هنرمندان هنرهای تجسمی در دو بخش آزاد و بچه های مسجد است.

 

سقاء خاطر نشان کرد: سایت جشنواره به نشانی www.toranjfestival.ir آماده بارگذاری آثار هنرمندان است.

 

وی اذعان داشت: علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره یا سامانه بچه های مسجد به نشانی www.bachehaymasjed.ir مراجعه کنند و یا از طریق شماره همراه 09014021516 از طریق شبکه های اجتماعی واتساپ و غیره این جشنواره را دنبال کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اضافه کرد: این جشنواره با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حوزه هنری استان و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل اجرا می شود.

 

سقاء یادآور شد: از همه هنرمندان رشته هنرهای تجسمی دعوت می شود تا حضور پرشور در این جشنواره ملی داشته باشند.

 

کد خبر 1127360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha