رونمایی همزمان سه کتاب از شاعر و روزنامه‌ نگار شیرازی

سه کتاب از «حسن دهقان»، شیراز پژوه، شاعر و روزنامه‌ نگار شیرازی، طی آئینی به طور همزمان رونمایی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سه کتاب از «حسن دهقان»، شیراز پژوه، شاعر و روزنامه‌ نگار شیرازی در حوزه های رسانه، شعر و شیرازپژوهی طی مراسمی 25 آذر به طور همزمان رونمایی خواهد شد.

«لبخند عسل»، «شکوه خاموش» و «یک خبر خوب برای روابط عمومی ها» اسامی این کتاب هاست که در «سرای سخن» سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، مرکز فارس مورد رونمایی قرار خواهد گرفت.

«لبخند عسل» شامل ۴۳ رباعی و دوبیتی است و عکس‌ هایی از الهه پورحسین، شیوا عطاران و امید منوچهری، سه عکاس رسانه ای شیراز، متناسب با متن در آن آمده است.

کتاب «یک خبر خوب برای روابط عمومی‌ها» نیز به خطاهای رایج در خبر نویسی می پردازد و دارای ۱۱ فصل است و «ابراهیم اژدری» روزنامه نگار و مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور فارس، سخنران این بخش از مراسم خواهد بود.

کتاب «شکوه خاموش» حاصل پژوهش و نگارش «حسن دهقان» و عکس‌ هایی از شیوا سادات عطاران، عکاس خبری و مستند شیراز، از بافت تاریخی شیراز است که به 74 خانه‌ ثبت ملی شده از محله های سنگ سیاه، سرباغ و بخش‌ هایی از محله های درب مسجد و سر دِزک در نقشه‌ ای مدون و عکس‌ های بیش از 40 خانه‌ در دسترس ثبت شده می پردازد و «مهدی پارسایی»، نویسنده و شیرازپژوه درباره این کتاب در مراسم سخنرانی خواهد کرد.

خاطر نشان می شود مراسم رونمایی از این سه کتاب، پنجشنبه 25 آذر  ساعت 16 در «سرای سخن» سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، مرکز فارس مورد رونمایی قرار می گیرد.

کد خبر 1127362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha