۴۵۰۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند گیلانی اهدا شد

اهرابی گفت: از ابتدای کرونا تا کنون چهار هزار و ۵۰۰ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت گیلانی اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «عباس اهرابی» امروز(چهارشنبه، ۲۴ آذر) در مراسم اهدای تبلت به دانش‌آموزان نیازمند گیلانی با بیان اینکه با شیوع کرونا و آغاز آموزش‌های مجازی مشکلاتی برای دانش آموزان نیازمند و محروم به واسطه برخورداری از گوشی‌‍‌های هوشمند و تبلت ایجاد شد اظهارداشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) وظیفه خود دانست تا بسترهای لازم برای آموزش فرزندان را فراهم کند.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان با بیان اینکه حدود ۱۹ هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان قرار دارد،افزود: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون چهار هزار و ۵۰۰ دستگاه تبلت با کمک خیرین در اختیار دانش‌آموزان نیازمند استان قرار گرفته است.

 

وی اعلام کرد: در راستای تفاهم‌نامه با بانک ملی،  تعداد ۱۶۱ دستگاه تبلت با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان تهیه و در اختیار دانش‌­آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قرار می‌گیرد.

 

«محمد رحمتی» نیز در این نشست ضمن قدردانی از حمایت‌های کمیته امداد در رفع نیازهای دانش‌آموزان بی‌بضاعت تصریح کرد: در دوران کرونا بسیاری از معلمان با تشکیل کمپین‌های مختلف، اقدام به تهیه تبلت برای دانش آموزان خود کردند و کمیته امداد در این دوران همراه و همیار دانش‌آموزان و آموزش و پرورش استان بود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان اظهارکرد: کرونا موجب شد تا ظرفیت‌های عظیمی از مواسات و همدلی فعال شده و همه افرادی که نسبت به آموزش و تربیت دانش‌آموزان احساس مسئولیت می‌کردند، وارد میدان شوند.

 

«سیدرسول میرخلفی » هم ماموریت‌های اجتماعی بانک ملّی به‌ویژه در دوران کرونا را مورد اشاره قرار داد و اذعان کرد: مشارکت در ساخت مدرسه، مسجد و تهیه بسته‌های کمک معیشتی تنها بخشی از این اقدامات است.

 

مدیر امور شعب بانک ملّی استان گیلان تاکید کرد: امروز برای مجموعه بانک ملّی روز بسیار خوبی است که توفیق یافتیم گامی کوچک برای آینده سازان این نظام برداریم و امیدواریم این دانش‌آموزان با کسب علم و دانش، افراد مفیدی برای جامعه باشند.

 

 

 

کد خبر 1127371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha