ششمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای مشگین‌شهر منتخبان خود را شناخت

معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: ششمین جشنواره تئاتر منطقه ای مشگین شهر با برگزاری اختتامیه این جشنواره برگزیدگان هیئت داوران را معرفی کرد.

«سعید نوریان» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ششمین جشنواره تئاتر منطقه ای مشگین شهر از 23 آذرماه در تالار اندیشه مشگین شهر آغاز و با برگزاری اختتامیه این جشنواره برگزیدگان هیئت داوران را معرفی کرد.

 

معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: در بخش آفیش و بروشور مهدی احدی برای نمایش «برای کلاه آهنی ها» و در بخش گریم زهرا جعفری و مهدیه موسوی برای نمایش «نامه های عاشقانه از خاورمیانه» و در بخش طراحی لباس زهرا جعفری و مهدیه موسوی برای نمایش «نامه های عاشقانه از خاورمیانه» معرفی شدند.

 

این مقام مسئول افزود: در طراحی صحنه و دکور شهروز شریفان برای نمایش «اندیشه ابری دلتنگ» برگزیده شد و در بخش نمایشنامه نویسی نیز نمایشنامه «سون باخیش» به نویسندگی علیرضا احدی و نمایشنامه «اندیشه ابری دلتنگ» به نویسندگی شهروز شریفان تعلق گرفت.

 

نوریان یادآور شد: در بخش انتخاب بازیگران زن نیز بازیگر اول زن زهرا جعفری از نمایش «نامه های عاشقانه از خاورمیانه»، بازیگر دوم زن مریم استیلائی از نمایش «اندیشه ابری دلتنگ» و بازیگر سوم زن فائزه اسمعیل نژاد از نمایش «کاغذ باطله» و فریبا عطایی «برای کلاه آهنی ها» انتخاب شدند.

 

وی خاطر نشان کرد: هیئت داوران در این بخش بازیگری اول مرد انتخابی نداشت و بازیگر دوم مرد به مهدی دریادل برای نمایش «کلاه آهنی ها» و عرفان پروری برای نمایش «اندیشه ابری دلتنگ» و بازیگر سوم مرد علی جعفرزاده برای نمایش «کاعذ باطله» و بازیگر ویژه مرد نیز به قاسم محمدلو برای نمایش «سون باخیش» تعلق گرفت.

 

معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اعلام داشت: هیئت داوران در این بخش کارگردانی نیز انتخابی نداشتند و کارگردانی دوم به طور مشترک به مهدی احدی کارگردان نمایش «برای کلاه آهنی ها» و شهروز شریفان کارگردان نمایش «اندیشه ابری دلتنگ»، کارگردانی سوم به فرید معتمدی برای نمایش «کاغذ باطله» و همچنین جایزه ویژه هیئت داوران به زهرا جعفری و مهدیه موسوی، کارگردانان نمایش «نامه های عاشقانه از خاورمیانه» اعطا شد.

 

کد خبر 1127380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha