تاکید بر حمایت مسئولان از موسسات و فعالان قرآنی

حجت الاسلام ابراهیمی بر حمایت مسئولان از موسسات و فعالان قرآنی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام «حسین ابراهیمی» در هشتاد و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان که صبح روز چهارشنبه ۲۴ آذرماه با دستور جلسه تبادل نظر پیرامون توسعه و گسترش فعالیتهای قرآنی در محل دفتر امام جمعه شهر پرندک برگزار شد، گفت: یکی از برکات انقلاب اسلامی توسعه و گسترش فعالیت های قرآنی در جامعه بوده است.

 

امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه، افزود: طی سالیان گذشته فعالیتهای قابل توجهی از جمله جشنواره های قرآنی، نمایشگاههای قرآن و ... در سطح شهرستان برگزار شده است که ثمرات بسیار خوبی را هم در پی داشته است.

 

وی ضمن ابراز امیدواری برای ریشه کنی هر چه زودتر ویروس منحوس کرونا، بیان کرد: امید است با ریشه کن شدن این ویروس فعالیتهای اجتماعی و فرهنگی بالاخص فعالیتهای قرآنی با همان شور ونشاط قبل آغاز شود.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه از تمام مسئولین شهرستان خواست تا با حمایتهای خویش از موسسات قرآنی و فعالان این عرصه موجبات توسعه و گسترش این نوع فعالیتها را براهم آورند.

 

تعامل در راستای بسط توسعه فعالیت های قرآنی ضروری است

 

در ادامه این مراسم حجت الاسلام «مجدی زاده» نیز در این جلسه گفت: انسان با قرآن است که به نورانیت میرسد و این مانوس بودن با قرآن است که انسان را به سمت طاعت وبندگی و در ادامه به نورانیت رهنمون می نماید. 

 

امام جمعه شهر پرندک ضمن تشکر از دستگاههای فرهنگی شهرستان برای اقدامات مناسبی که انجام شده است، ادامه داد: تقاضا داریم بازهم اهتمام و تعامل بیشتری در راستای بسط و توسعه فعالیتهای قرآنی داشته باشند.

 

وی اضافه کرد: معارف نورانی قرآن کریم باید در متن زندگی ما ساری و جاری باشد و این مهم نیازمند همدلی، همراهی و مساعدت مسئولان فرهنگی و دستگاه های مختلف است.

کد خبر 1127386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha