۷۲ سفره یلدای فاطمی به همت فعالان کانون های مساجد شهر بیله سوار اهدا خواهد شد

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار گفت: همزمان با شب یلدا ۷۲ سفره یلدای فاطمی به نیت شهدای کربلا به همت فعالان کانون های مساجد شهر بیله سوار اهدا خواهد شد.

«شهاب ملکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با شب یلدا 72 سفره یلدای فاطمی به نیت شهدای کربلا به همت فعالان کانون های مساجد شهر بیله سوار در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند قرار خواهد گرفت.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار تصریح کرد: این سفره یلدایی شامل شیرینی، میوه، آجیل، برنج و مرغ خواهد بود که بین خانواده های بی بضاعت توزیع می شود.

 

این مقام مسئول ادامه داد: این طرح در راستای حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا و عمل به منویات مقام معظم رهبری برای حمایت از آنها صورت می گیرد.

 

ملکی اظهار داشت: هزینه این طرح از محل کمک های مردمی و خیرین به مرکز نیکوکاری جوانان مساجد بیله سوار تامین شده و علاقمندان برای مشارکت در این طرح می توانند کمک های خود را به شماره حساب 6037997950396524 واریز کنند.

 

وی تاکید کرد: امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم در شب یلدا سفره خانواده های نیازمند را گرم و دل این عزیزان را شاد کنیم.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار افزود: از خیرینی که در این طرح مشارکت داشتند سپاسگزارم.

 

کد خبر 1127387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha