رقابت ۱۷۰ نفر از حافظان قرآن نیروهای مسلح در اولین روز مسابقات/ مقام اول ارتش در برگزاری مسابقات قرآن در میان ۱۰۵ سازمان و نهاد قرآنی

سرهنگ میدانی با اشاره به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در برگزاری مسابقات قرآن نیروهای مسلح از رقابت ۱۴۰ نفر در اولین روز از این مسابقات خبر داد و گفت: ارتش همواره در میان ۱۰۵ سازمان و نهاد قرآنی در برگزاری مسابقات مقام اول را کسب کرده است.

سرهنگ مهدی میدانی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد اولین روز از برگزاری مسابقات قرآنی خانواده های نیروهای مسلح گفت: امروز 24 آذر اولین روز از برگزاری مسابقات خواهران شاغل و خانواده های کارکنان نیروهای مسلح در ارتش برگزار شد. الحمدلله برنامه ریزی بسیار خوبی برای حضور گروه های مختلف نیروهای مسلح پیش بینی شده است. متسابقین در ابتدای حضور کارت ورود به جلسه را دریافت کرده و سپس به سمت سالن های مجزا هدایت می شوند.

 

 

رییس اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه این مسابقات در سه سالن مجزا با رعایت فاصله گذاری مناسب برای جلوگیری از شیوع کرونا برگزار شد، افزود: امروز رقابت میان خواهران شاغل در نیروهای مسلح و همسران نیروهای مسلح برگزار شد و حافظان در حفظ 3 تا کل قرآن کریم به رقابت پرداختند و بیش از 70 نفر از خواهران شاغل در نوبت صبح و 70 نفر در نوبت بعد از ظهر به رقابت می پردازند و در مجموع 140 نفر به رقابت در گروه حافظان پرداختند.

 

سرهنگ میدانی تصریح کرد: مسابقات حافظان خانواده های نیروهای مسلح امروز به پایان می رسد و فردا 25 آذر فرزندان پسر و دختر نیروهای مسلح به متسابقین اضافه می شوند و دو گروه داوری در بخش برادران در گروه داوران به جمع داوران مسابقات قرآنی نیروهای مسلح اضافه می شوند و در مجموع پنج گروه داوری به قضاوت میان متسابقین می پردازند.

 

وی گفت: روز جمعه مسابقات به پایان می رسد و بیش از 168 نفر از برگزیدگان خانواده های نیروهای مسلح مورد تقدیر قرار می گیرند.

 

وی در مورد روند برگزاری مسابقات خانواده های نیروهای مسلح با اشاره به بازدید برخی مسئولان لشکری و کشوری از روند برگزاری مسابقات تصریح کرد: امروز معاون فرهنگی و تبلیغات و روابط عمومی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا سردار ایرجی رییس عقیدتی سیاسی ارتش، حجت الاسلام محمدحسنی و معاون تبلیغات و روابط عمومی ارتش امیر تقی خانی از مجموعه روند برگزاری مسابقات بازدید کردند و رضایت خود را از نحوه برگزاری این مسابقات اعلام کردند.

 

وی گفت: نمایندگانی از اداره عقیدتی ستاد کل نیروهای مسلح و هیئت همراه نیز از بخش های مختلف مسابقات بازدید کردند. همچنین نماینده اوقاف و امور خیریه نیز از روند برگزاری مسابقات بازدید و اعلام رضایت کردند.

 

وی یادآور شد: الحمدالله ارتش در چند سال گذشته هر ساله در برگزاری مسابقات در میان 105 سازمان و موسسه قرآنی مقام اول برگزاری مسابقات را به خود اختصاص داده است و همواره شاهد نظم و ترتیب در برگزاری مسابقات قرآنی و رعایت اصول لازم در برگزاری مسابقات با توجه به بیماری کرونا در ارتش هستیم.

کد خبر 1127391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha