توطئه دشمن علیه خانواده/ جنگ فرهنگی راهبرد دشمن در مقابله با ملت ایران

حجت الاسلام صنعت پور امیری با بیان اینکه دشمنان برای فروپاشی نظام خانواده و ترویج بی حجابی تلاش می کنند گفت: امروز در همه عرصه‌های فرهنگی پا به میدان گذاشته و درصدد است علیه نظام اسلامی توطئه کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی، حجت الاسلام «حسین صنعت پور امیری» در مراسم اختتامیه جشنواره گوهرهای فاطمی عفاف و حجاب که امروز (چهارشنبه، ۲۴ آذر) در سالن اجتماعات منطقه چهارم نیروی دریایی امام رضا(ع) انزلی برگزارشد اظهارکرد: دشمن برای هر قشر و صنفی در ایران برنامه ریزی کرده و به‌دنبال آن است که بر عرصه‌های فرهنگی تاثیرگذار باشد. دشمن می خواهد نور انقلاب را خاموش کند اما اراده الهی مانعی برای به ثمر رسیدن این اهداف شوم آنهاست.

 

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی راهبردی ارتش با بیان اینکه انقلاب اسلامی شهدای زیادی را برای اعتلای ارزش‌های دینی نثار کرده است گفت: حل معضل بدحجابی تنها با برگزاری سخنرانی‌ها و تبلیغات حل نخواهد شد بلکه برای این بیماری مزمن اجتماعی باید راهکار عملی اندیشیده شود.

 

وی با بیان اینکه دشمن در این سالها هرگز از پای ننشسته و در 40 سال گذشته شبانه روز به توطئه و دسیسه چینی مشغول است افزود: دشمن پس از جنگ در عرصه‌های نظامی و اقتصادی، امروز در همه عرصه‌های فرهنگی پا به میدان گذاشته و درصدد است با تدوین برنامه‌های مختلف ماهواره‌ای و تلاش‌های رسانه‌ای علیه نظام اسلامی توطئه کند.

 

حجت الاسلام صنعت پور امیری یاد آور شد: در قرآن کریم بارها به مسئله خانواده اشاره شده و این نشان از جایگاه عظیم خانواده در اسلام دارد اما دشمنان برای فروپاشی نظام خانواده و ترویج بی حجابی تلاش می کنند.

 

*سعادتمندی انسان از مسیر امر به معروف و نهی از منکر می گذرد

حجت الاسلام «سید عبدالجواد شمس الدین » نیز در این مراسم امر به معروف و نهی از منکر را از مهمترین مباحث دین اسلام عنوان کرد و اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر فراتر از مسئله حجاب و پوشش بوده و باید بدانیم که یکی از کارهایی که دشمن بدنبال ترویج آن است، بی بند و باری و کم توجهی به حجاب در جامعه است.

 

امام جمعه انزلی گفت: عده ای با اهداف و مقاصد شومی که دارند می‌خواهند جامعه را به سوی عریانی سوق داده شود درحالیکه باید بدانیم توصیه به حجاب توصیه به سعادتمندی است.

 

حجت الاسلام شمس الدین با اشاره به کم توجهی به نشر معارف دینی افزود: مجموعه های متولی فرهنگ اقدامات بسیاری در خصوص حجاب داشته اند اما در این زمینه موفقیت چندانی کسب نشده است. اگر امر به معرف و نهی از منکر در طول تاریخ اسلام آنچنان که باید مورد توجه قرار نگرفته به علت جهلی است که نسبت به این مقوله وجود دارد، چراکه انسان از مقولاتی که نسبت به آن جهل دارد می‌هراسد در حالیکه سعادتمندی انسان از مسیر امر به معروف و نهی از منکر می گذرد.

 

گفتنی است، جشنواره گوهرهای فاطمی عفاف و حجاب در بخش‌های مختلف تئاتر، نقاشی، سرود، دل نوشته و طراحی پوستر در فضای مجازی با موضوع حجاب و عفاف در سطح مناطق شمالی و جنوبی برگزار شد و ۱۰ نفر مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

 

کد خبر 1127394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha