«عهدواره فرزندان میرزا با قهرمان مردم» در گلزار شهدای رشت برگزار می‌شود

حجت الاسلام پوریوسفی از برگزاری «عهدواره فرزندان میرزا با قهرمان مردم» به منظور تجدید بیعت با آرمان‌های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای رشت خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «مجتبی پوریوسفی» امروز (چهارشنبه، ۲۴ آذر) در جمع خبرنگاران از برگزاری گردهمایی «عهدواره فرزندان میرزا با قهرمان مردم» در رشت خبر داد و گفت: این گردهمایی به‌منظور تجدید بیعت با آرمان‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و آغاز روند فعالیت‌های مردمی پاسداشت دومین سالگرد سردار دلها، با اسم رمز «#قهرمان_مردم» برگزار می‌شود.

 

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای بهره‌مندی از ظرفیت‌های مردمی و تلاش‌های فرهنگی مبتکرانه مردمی در راستای پاسداشت مقام شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی یکی از آیت‌های خدا برای مردم عصر حاضر است که نه تنها در دوران حیات خود، بلکه پس از شهادتش نیز مشغول جذب مردم به سمت اسلام و انقلاب است و نسل جوان این شهید والامقام را قهرمان حقیقی خود می‌داند.

 

وی با اشاره به روند فعالیت‌های ستاد جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان طی یکسال آینده اظهار داشت: تمام فعالیت‌های این ستاد در یکسال آینده پیوست پاسداشت مقام شهید میرزا کوچک جنگلی را خواهد داشت و با توجه به نکات مشترک میان ابعاد شخصیتی این شهید والامقام و شهید حاج قاسم سلیمانی درصدد هستیم تا ایام پیش‌رو را به بزرگداشت مقام هردو شهید بزرگوار بپردازیم.

 

پوریوسفی با اشاره به تلاش‌های دشمنان خارجی و داخلی جهت به حاشیه بردن ایام پاسداشت شهید حاج قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب باید بدانند که عشق شهیدان، به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی، عمیقأ در قلب ملت ایران جای گرفته و مردم ایران اسلامی شهید سلیمانی را قهرمان و الگوی حقیقی خود می‌دانند.

 

کد خبر 1127408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha