کرونا جان یک نفر دیگر در کهگیلویه و  بویراحمد را گرفت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار جان خود را از دست داد و مجموع قربانیان کرونای استان به ۱۰۳۶ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، «پرویز یزدان‌پناه» گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار جان خود را از دست داد و مجموع قربانیان کرونای استان به  ۱۰۳۶ نفر رسید.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، تصریح کرد: هم اکنون 109 بیمار در بیمارستانهای استان بستری می باشند که 44 نفر از این بیماران مبتلای قطعی و 7 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

 

وی افزود: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد، 84195 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

 

یزدان پناه اذعان کرد: از 457 نمونه پی سی آر و رپید تست دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت حدود 18 درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد و کهگیلویه بود.

 

وی افزود: تجمعات و دورهمی ها، عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و عادی انگاری ها از عوامل تهدید کننده سلامت جامعه در حال حاضر می باشند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، خاطرنشان کرد: از مردم شریف استان خواهشمندیم که واکسیناسیون خود را تکمیل کنند تا در صورت گرفتاری به کرونا، فرم شدید بیماری را تجربه نکنند و احتمال مرگ و میر کاهش پیدا کند.

کد خبر 1127452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha