مراکز درمانی سپاه کربلا در پنج پیک کرونا بیش از ۲۱۰هزار مراجعه مردمی داشتند

ولی اللهی با اشاره به راه‌اندازی مرکز سرپایی شهید سلیمانی در ایام شیوع کرونا، گفت: این مرکز میزبان بیش از هزار و ۷۰۰ بیمار بستری بود، همچنین شاهد بیش از ۲۱۰ هزار مراجعه مردمی به مراکز درمانی سپاه بودیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «جواد ولی اللهی» امروز(۲۴آذر) در حاشیه آئین تکریم و تجلیل از پرستاران و مجموعه کادر پزشکی مراکز درماني سپاه کربلا اظهار کرد: پرستاران جان برکف استان با صبر و استقامت خودشان نشان دادند که در ایام کرونایی میتوان حماسه‌هایی خلق کرد که یادآور ایثار و جان‌فشانی دلاورمردان دوران دفاع مقدس است.

 

 

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا با اشاره به یاد و نام شهدای سلامت، افزود: امروز شاهد کارنامه درخشان کادر درمان در مجموعه سپاه کربلا هستیم، ما با ۱۵ درمانگاه شهری، یک بیمارستان ولایت و ۳ درمانگاه پادگانی در طول کرونا درگیر کمک‌رسانی و ارائه خدمات به مردم بودیم.

 

 

ولی اللهی تصریح کرد: در پیک پنجم کرونایی تمام مراکز درمانی پادگانی ما به حالت تعلیق درآمد و همه پرستارانی که در مراکز درمانی پادگانی مشغول خدمت بودند، برای ارائه خدمت به مراکز درمانی استان اعزام شدند.

 

 

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا با بیان اینکه پرستاران ما در پیک پنجم کرونا حماسه‌های زیادی خلق کردند، اعلام کرد: در بیمارستان آمل دوستان امدادگر ما با ارائه خدمت به بیش از هزار و ۴۰۰ بستری به مجموعه بهداشت و درمان این شهرستان کمک کردند، همچنین به کمک دانشگاه علوم پزشکی رفتند.

 

 

این مسئول با اشاره به راه‌اندازی مرکز سرپایی شهید سلیمانی در ایام شیوع کرونا، گفت: این مرکز میزبان بیش از هزار و ۷۰۰ بیمار بستری بود، همچنین شاهد بیش از ۲۱۰ هزار مراجعه مردمی به مراکز درمانی سپاه بودیم.

 

 

وی عنوان کرد: پرونده درخشان بیمارستان ولایت با بیش از هزار بستری در این ایام کرونایی با بالاترین میزان خدمات‌رسانی همراه بود، این بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی بیش از ۱۰۰ بستری در روز و کمترین میزان فوتی‌ها را داشت که جای تقدیر دارد.

کد خبر 1127455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha