۱۷ خدمت در بنیاد دعبل پیش بینی شده است

حجت الاسلام باباخانی گفت: ۱۷۰ خدمت در ۱۷ محور در مجموعه فرهنگی بنیاد دعبل تعریف شده که به همه مراکز فرهنگی خدمات رسانی می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «مجید باباخانی» عصر امروز (چهارشنبه 24 آذر) در مراسم معارفه دبیر شورای هماهنگی شبکه های هیئت و تشکل های دینی گلستان اظهار کرد: از سال ۸۰ تا ۹۷ حدود ۴۰ موسسه در سازمان تبلیغات تاسیس شده که نشان دهنده  فعالیت های ساختارمند سازمان است.

 

مدیرکل تشکل ها و هیئت های دینی سازمان تبلیغات کشور افزود: این موسسه ها هر کدام در حوزه کاری خود پیشتاز بوده اما انسجام نداشتند زیرا هر کدام از آنها براساس نیاز و شرایط روز کشور ایجاد شده بودند.

 

وی بیان کرد: از سال 97 توجه به انسجام این موسسات در دستور کار قرار گرفت و در حوزه های مختلف همچون مسجد، رسانه، مداحی و غیره تلاش شد تا همه با هم تعامل داشته و در یک جبهه فعالیت کنند.

 

حجت الاسلام باباخانی گفت: به عنوان مثال تلاش کردیم بین هیات ها انسجام ایجاد کنیم بر همین اساس سازمان هیات و تشکل های دینی تاسیس شد تا بنیاد دعبل در کنار این شبکه ها قرار بگیرد.

 

مدیرکل تشکل ها و هیئت های دینی سازمان تبلیغات کشور بیان کرد: ۱۷۰ خدمت در ۱۷ محور در مجموعه فرهنگی بنیاد دعبل تعریف شده که به همه مراکز فرهنگی خدمات رسانی می کند.

 

وی عنوان کرد: شاید در نگاه اول هم افزایی بین موسساتی که هر کدام در بستر زمانی متفاوت ایجاد شده سخت به نظر برسد اما با تبادل فعالیت و صبر این عمل ممکن است.

 

کد خبر 1127475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha