مسابقات قرآن کریم و نهج‌البلاغه ویژه کارکنان شرکت گاز کردستان برگزار شد

مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: سيزدهمين دوره مسابقات قرآن کریم و نهج‌البلاغه مقدماتى كاركنان و بيست و سومين مسابقات قرآن و نهج البلاغه با عنوان «بهار در بهار» ویژه فرزندان شرکت گاز استان کردستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، احمد فعله‌گری مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در مراسم افتتاحیه  سيزدهمين دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه مقدماتى كاركنان و بيست و سومين مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه بهار در بهار فرزندان شرکت گاز استان کردستان اظهار کرد: در کشوری زندگی می‌کنیم که به برکت خون شهداء و رشادت‌های رزمندگان غیور اسلام تاکنون از تسلط عوامل  استبکار جهانی و استعمارگران دور مانده و در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی، میراث گرانبهاء و حفظ دستاوردهای آن همه مسئولیم.

 

 

وی افزود: برای گسترش ایدئولوژی دینی و اسلامی این شرکت برنامه‌ریزی فرهنگی مناسبی را طراحی و اجراء کرده است و این اقدامات ارزنده در کنار تأمین گاز که وظیفه اصلی شرکت‌های گاز استانی است، صورت گرفته است.

 

 

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان با اعلام اینکه این شرکت 2 بار میزبان مسابقات مرحله سراسری کارکنان، همسران و فرزندان بوده است، گفت: در ابتدای راه‌اندازی دارالقرآن تعدادی کمی از همکاران و خانواده آنان عضو دارالقرآن بودند اما امروز تعداد اعضای این محفل نور  به ده‌ها نفر افزایش یافته است که با شرکت در مسابقات مختلف قرآنی در سطح کشور جزو مقام‌های برتر قرار گرفته‌اند.

 

 

فعله‌گری تصریح کرد: در حال حاضر کلاس‌های آموزش تلاوت قرآن و احکام در تمامی ادارات تابعه شرکت فعالیت داشته و نماز جماعت هر روز برگزار می‌شود.

 

 

وی اضافه کرد: در کنار توسعه شبکه‌های گازرسانی در سطح شهرها و روستاها و حرکت استراتژیک افزایش و ارتقای سطح رضایتمندی ذینفعان با دقت در برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته از مسائل فرهنگی و قرآنی غفلت نکرده‌ایم زیرا امروز جامعه قرآنی پویاتر شده و نیاز است خانواده‌ها در این فضای کنونی جامعه تلاش کنند و فرزندان خود را بیشتر با تلاوت قرآن کریم و احادیث آشنا کنند.

 

 

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان خاطرنشان کرد: تلاوت قرآن کریم بر روح و روان یک فرد تاثیر می‌گذارد و باعث می‌شود، عرصه‌های مهم زندگی را با موفقیت سپری نماید.

 

 

پس از برگزاری مراسم افتتاحیه بیش از 50 نفر از شرکت کنندگان در رشته‌های حفظ عمومی، تخصصی قرآن کریم، قرائت، تحقیق و ترتیل، مفاهیم قرآن کریم و مفاهیم نهج‌البلاغه به رقابت پرداختند.

کد خبر 1127480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha