طرح شهید سلیمانی به نحو مطلوب در استان اجرا شود

حیاتی گفت: با توجه به خطر انتقال سویه جدید کرونا به کشور اهمیت اجرای طرح غربالگری شهید سلیمانی بیشتر شده لذا همه دستگاه های اجرایی باید کمک کنند تا این طرح به نحو مطلوب در حوزه بیماریابی و غربالگری در استان اجرا شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «ولی‌الله حیاتی» امروز (چهارشنبه ۲۴ آذر) در نشست پشتیبانی از طرح شهید سلیمانی که در محل استانداری خوزستان برگزار شد اظهار کرد: با توجه به مصوبه ستاد استانی کرونا، دستگاه‌هایی که تاکنون خودرو برای اجرای این طرح تامین نکرده اند شناسایی شده و تعیین تکلیف می شوند.

 

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان افزود: تامین خودرو برای اجرای طرح غربالگری کرونا بسیار مهم است و ادارات و سایر دستگاه ها باید پشتیبانی لازم را از این طرح داشته باشند.

 

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه تعیین شده اداره کل بنادر و دریانوردی، ادره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بانک تجارت، اداره کل بهزیستی، مخابرات، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره کل منابع طبیعی، شرکت کربن ایران، نیروگاه رامین، اداره کل محیط زیست و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان باید بین یک تا ۲ دستگاه خودرو در اختیار طرح شهید سلیمانی قرار دهند.

 

حیاتی تصریح کرد: این دستگاه ها موظف هستند از روز شنبه ۲۷ آذرماه تا پایان سال خودروی تعیین شده را به طور کامل در اختیار طرح شهید سلیمانی قرار دهند.  

 

وی اذعان کرد: با توجه به خطر انتقال سویه جدید کرونا به کشور اهمیت اجرای طرح غربالگری شهید سلیمانی بیشتر شده  لذا همه دستگاه های اجرایی باید کمک کنند تا این طرح به نحو مطلوب در حوزه بیماریابی و غربالگری در استان اجرا شود.

 

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان بیان کرد: نیروهای بسیجی داوطلبان و نیروهای هلال احمر در قالب تیم های رهگیری، نظارتی، مراقبتی و حمایتی در اجرای طرح شهید سلیمانی مشارکت دارند.  

 

«رسول امیری» نیز با اشاره به اینکه در حال حاضر تمامی شهرهای خوزستان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند عنوان کرد: مطابق مصوبه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا و قرارگاه عملیاتی نظارتی ستاد کرونا خصوص پشتیبانی از طرح شهید سلیمانی از ۱۸ دستگاه دعوت به عمل آمد.

 

مدیرکل مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان خاطر نشان کرد: این دستگاه ها موظف شدند نسبت به تامین خودرو مورد نیاز طرح شهید سلیمانی از روز شنبه تا پایان سال اقدام کنند.

 

وی در پایان یاد آور شد: دستگاه‌هایی که همکاری مناسب و خودروهای مورد نیاز را تأمین کنند به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

 

کد خبر 1127481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha