شهدای امنیت جان خود را برای امنیت گذاشته اند

سردار اشتری با اشاره به تلاش مجاهدان امنیت گفت: شهدای امنیت جان خود را برای امنیت و آرامش مملکت گذاشته اند که شایسته تقدیر و تکریم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سردار «حسین اشتری« در یادواره بزرگ شهدای امنیت استان اصفهان در خیمه گلستان شهدا با اشاره به ارزش و جایگاه دو نعمت سلامت و امنیت اظهارداشت: بنا به فرمایش پیامبر اسلام(ص) باید قدردان این فرصت و بستر برای رشد و اعتلای جامعه باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: امنیت پایه اساسی برای پیشرفت کشور است و همه گروه ها مدیون این نعمت بوده و مسلمان غیرمسلمان از شهدای امنیت حمایت و دفاع می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه مراسم مفصل و گسترده ای تاکنون برای شهدای امنیت برگزار نشده، تصریح کرد: همگرایی بین نیروهای مسلح و دستگاه قضایی و امنیتی برای گرامیداشت این مقام و برگزاری یادواره شهدا فرصتی برای چنین اقدامی بوده که باید قدرشناسی کرد.

سردار اشتری جایگاه و همت مدافعان امنیت در احساس و ایجاد آرامش و امنیت را مهم بیان کرد و اذعان داشت: شهدای امنیت جان خود را برای امنیت و آرامش مملکت گذاشته اند که شایسته تقدیر و تکریم هستند.

 

وی ادامه داد: مدافعان سلامت هم این دو سال سلامتی و توان خود را برای مبارزه با کرونا و بهبود بیماری ها گذاشته که نقش مهمی داشته و باید مردم هم مسائل بهداشتی و دستورالعمل ها را برای حمایت از این قشر و حفط سلامت جامعه بکار بگیرند.

فرمانده ناجا به توطئه دشمنان علیه امنیت داخلی کشورمان اشاره کرد و گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون دشمنی ها در داخل و خارج کشور ادامه داشته و همواره فتنه کرده اند اما هوشیاری ملت و رهنمودهای رهبر انقلاب کشتی انقلاب را نجات داده است.

وی به حوادث آذرماه امسال اصفهان اشاره کرد و افزود: دغدغه کشاورزان به حق و باید مطالبات آنان رسیدگی شود اما دشمن با استفاده از منافق داخلی به دنبال ایجاد فتنه برای دست یابی به اهداف خود بود که مردم اصفهان توطئه آنان را نقش بر آب کردند.

سردار اشتری مشکلات اقتصادی کشور را از دغدغه همگان اعلام کرد و اظهارداشت: نسبت به این موضوع بی تفاوتی در کشور وجود ندارد و با همت مسئولان و همکاری سران قوا و هدایت و راهنمایی رهبر معظم انقلاب شاهد اتفاقات خوبی در آینده خواهیم بود.

 

*توجه به امر به معروف در تمامی زمینه ها

 

وی به موضوع امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: یکی از مسائل مهمی که باید فراگیر شود و به فراموشی نرسد همین موضوع است و البته به تمامی حوزه ها و زمینه های آن باید توجه شود.

فرمانده ناجا ادامه داد: پلیس حامی آمران به معروف است و بسیاری برای حفظ دین و شریعت دچار مشکل وارد شده اند و دچار مشکلاتی و رودر رویی با اغتشاشگران و افراد ضد دین قرار گرفته اند.

 

وی اضافه کرد: آمران به معروف دستگاه های فرهنگی، انتظامی و امنیتی را در تامین آرامش عمومی و جلوگیری از هنجار شکنی کمک می کنند و شایسته است که از شهدای این قشر حمایت شود.

کد خبر 1127488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha