ایجاد اشتغال برای نیازمندان توسط خیرین لازم و کارآمدتر است

امام جمعه بخش چهاردانگه شهرستان اسلامشهر گفت:ایجاد شغل و اشتغال برای نیازمندان توسط خیرین لازم و کارآمدتر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، اعضاء خیریه مهدویان حسینی(ع) چهاردانگه با امام جمعه بخش چهاردانگه شهرستان اسلامشهر دیدار وضمن اعلام گزارش عملکرد ماهیانه به ایشان در مسجد جامع چهاردانگه به گفتگو پرداختند .

حجت الاسلام سالار سنجری امام جمعه چهاردانگه در این جلسه گفت: نیازمندان باید در چهار چوبی صعودی قرار گیرند،بدین معنا که کار خیر اختصاصاًدر بسته معیشتی خلاصه نگردد و در مسائل دیگر که شاید تاثیر گذاری بهتر وجامع تر داشته باشدمی بایست شروعی نوین را آغاز نمود.

وی با اشاره به ایجاد انگیزه در خییرین و فراهم آوردن شرایط بورسیه تحصیلی ویا ایجاد اشتغال برای نیازمندان خاطر نشان کرد: می بایست خیریه نباید نیازمندان را محتاج به بسته معیشتی کند،بلکه هنر خیریه این است که بتواند در یک سطح جامعتری ،همانند پُلی برای پیشرفت  نیازمندان باشد.
امام جمعه چهاردانگه در پایان اظهار داشت: ایجاد اشتغال هم می تواند شخص را مستقل سازد و بجای آن شخص، نیازمند دیگری جایگزین خواهدشد وبه این ترتیب در چشم انداز چندسال آینده این خیریه می بینیدکه نیازمندان به حداقل ممکن خواهند رسید.واین چهارچوب،اصولی ترین نوع پیگیری ودلسوزی بر مستمندان است.

کد خبر 1127521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha