پیگیر تامین ۳۰۰ هزار تن کاغذ از طریق مجموعه‌های داخل کشور هستیم

اسماعیلی با بیان اینکه در مجموع حدود ۳۰۰ هزار تن کاغذ نیاز داریم، گفت: طی بررسی ها به این نتیجه رسیدیم که مجموعه‌های داخلی می‌توانند حدود ۸۰ درصد نیاز کشور را تامین می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «محمد مهدی اسماعیلی» امروز( ۲۵آذر )در حاشیه سفر به مازندران از شرکت چوب و کاغذ مازندران بازدید و اظهار کرد: برای سال آینده به‌دنبال این هستیم که مجموعه‌های داخلی با حمایت دولت بتوانند نیازهای داخل را تامین کنند.

 

 

وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی افزود: ما امیدواریم با حمایت وزارت صمت، فرهنگ وارشاد اسلامی، وزارت آموزش و پرورش بتوانیم نیازهای داخلی را تامین کنیم.

 

 

اسماعیلی با بیان اینکه ما در حوزه روزنامه به ۳۰ هزار تن کاغذ و در حوزه چاپ ونشر ۲۵۰ تا ۲۷۰ هزار تن کاغذ در مجموع حدود ۳۰۰ هزار تن کاغذ نیاز داریم، گفت: وزارت آموزش و پرورش هم به ۴۰ هزار تن کاغذ نیاز دارد، باید جدولی دقیق ببندیم.

 

 

وی گفت: طی بررسی ها از مجموعه‌های داخل به این نتیجه رسیدیم که مجموعه‌های داخلی میتوانند حدود ۸۰ درصد نیاز کشور به کاغذ را تامین کنند.

 

 

اسماعیلی در خصوص تولید در شرکت چوب و کاغذ مازندران، بیان کرد: توانمندی در این مجموعه وجود دارد، امیدواریم با قراردادها و تضمین‌ها مشکلات و نقدینگی اینجا را حل کنیم تا تولید بیشتر اتفاق بی‌افتد.

کد خبر 1127540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha