پیکر پاک و مطهر شهید پاسدار «علی میرعلیزاده» روز شنبه تشییع خواهد شد

مراسم تشیع پیکر پاک و مطهر راه اسلام و قرآن پاسدار «علی میرعلیزاده» روز شنبه ۲۷ آذرماه در روستای شهید پرور احمد آباد از توابع شهرستان مشگین شهر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، مراسم تشیع پیکر پاک و مطهر راه اسلام و قرآن پاسدار «علی میرعلیزاده» روز شنبه 27 آذرماه در روستای شهید پرور احمد آباد از توابع شهرستان مشگین شهر با حضور مسئولان استانی و شهرستان، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان و خیل کثیری از اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

 

پیکر این شهید از ساختمان قدیم سپاه روبروی اداره ورزش و جوانان در مشگین شهر به سمت زادگاه خویش روستای شهید پرور احمد آباد بدرقه خواهد شد.

 

پیکر شهید میرعلیزاده پس از 39 سال در منطقه پیرانشهر تفحص شد و پس از شناسایی از طریق «دی ان ای» به زادگاه خویش باز خواهد گشت.

 

شهید «علی میر علیزاده» در سال  ۱۳۳۲روستای احمد آباد مشکین شهر در خانواده ای مذهبی به دنیا آمد.

 

وی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸ به عضویت رسمی سپاه درآمد و پس از شروع جنگ تحمیلی در سال 1361 راهی منطقه کردستان شد و سرانجام در درگیری با حزب منحله دمکرات در شهر پیرانشهر به درجه رفیع شهادت رسید.

 

روز جمعه 26 آذر ماه نیز بعد از آئین ملکوتی نماز جمعه پیکر این شهر در جوار بارگاه ملکوتی مقدس امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع) لاهرود مراسم وداع با پیکر این شهید با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا برگزار خواهد شد.

کد خبر 1127562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha