معلمان خواهان اجرای قانون هستند

سامانی با اشاره به اینکه خواهان اجرای قانون هستند، گفت: اجرای کامل «طرح رتبه بندی» و «قانون همسان سازی حقوق» مطالبه به حقی است که بارها به زبان مختلف بیان شده اما متأسفانه این مهم مورد فراموشی واقع شده است.

«مصطفی سامانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: آموزش و پرورش کارخانه انسان سازی است و به فرموده مقام معظم رهبری آموزش و پرورش نیز باید از شأن و جایگاه معلمان حمایت کند و این هدف باید با کمک مجلس و دستگاه‌های مرتبط همچون سازمان برنامه و بودجه محقق شود.
 
 

رئیس کمیسیون فرهنگی و آموزشی شورای اسلامی شهر جهرم افزود: تاریخ پر افتخار فرهنگیان حضور فعال آنان در عرصه های مختلف سیاسی، مذهبی، اجتماعی و نقش موثر آن ها در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و تقدیم بیش از چهار هزار و ۶۰۰ فرهنگی شهید و ۳۶ هزار شهید دانش آموز بر هیچ فردی پوشیده نیست.

 

وی بیان کرد: مگر می شود تعهد اخلاقی و ایثار فرهنگيان در ایام مبارزه با بیماری منحوس کرونا را از یاد برد که لحظه ای نقش انبیای خود را مورد غفلت قرار نداده و برای رساندن دانش آموزان به حیات طیبه و تحقق اهداف سند تحول بنیادین لحظه ای کوتاهی نکرده اند. 
 

سامانی با اشاره به اینکه مطالبه امروز فرهنگیان مطالبه به حقی است‌؛ چرا که آنان خواهان اجرای قانون هستند، خاطرنشان کرد: اجرای کامل «طرح رتبه بندی» و «قانون همسان سازی حقوق» مطالبه به حقی است که بارها به زبان مختلف بیان کردند اما متأسفانه این مهم مورد فراموشی واقع شده است. 

 

وی گفت: فرهنگيان ما بر این مهم واقف هستند که وضعیت اقتصادی دولت ممکن است به لحاظ مالی وضعیت خوبی نباشد اما حداقل خواهان اجرای عدالت در پرداخت ها هستند.

 

به گفته عضو شورای اسلامی شهر جهرم امروز انتظار می رود به جای سوءبرداشت از مطالبات صنفی و به حق فرهنگیان و تعبیر های نادرست از این تجمع های قانونی و به حاشیه کشاندن مطالبات آنان و سیاسی و امنیتی جلوه کردن حرکت جامعه ولایت مدار فرهنگیان، آنان را مورد دلجویی و حمایت قرار داده و ضمن دفاع از حقوق حقه آنان، در جهت نشان دادن شان و منزلت واقعی معلمان گام برداشته شود؛ هر چند باید مراقب بود تا این تجمع های قانونی مورد سوءاستفاده برخی عناصر غیر فرهنگی معاند با نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار نگیرد. 

 

سامانی در پایان اظهار کرد: از مسئولین شهرستانی نیز انتظار می رود همگام با فرهنگيان، در کنار حمایت های همیشگی، صدای این جامعه ی ارزشمند و مطالبات قانونی آنان را به گوش مسئولین بالاتر برسانند.

 

کد خبر 1127572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha