اهدای ۲۵۰۰ جلد کتاب توسط شهروندان فسایی به کتابخانه های عمومی

فیروزی گفت: شهروندان فسایی با اهدای ۲ هزار و ۵۰۰ جلد کتاب در جشنواره مردمی «نذر کتاب» شرکت کردند.

«محمدحسین فیروزی» در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در فسا، با اشاره به اجرای چهارمین جشنواره مردمی «نذر کتاب» در شهرستان فسا، گفت: این جشنواره از ماه گذشته و همزمان با هفته «کتاب و کتابخوانی» در شهرستان فسا به اجرا در آمده است.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی فسا افزود: از ابتدای اجرای این طرح تا کنون، (۲۲ آبان تا ۲۲ آذر ۱۴۰۰) تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه های عمومی شهرستان فسا اهدا شده است.

 

وی بیان کرد: این تعداد کتاب توسط ۱۴۰ نفر از شهروندان فسایی اهدا شده که ارزش تقریبی آن ۳۴۵ میلیون ریال بوده است.

 

فیروزی عنوان کرد: شهروندان می توانند کتاب های نو واستفاده شده خود در موضوعات کودک و نوجوان، کمک درسی، رمان، داستان، تاریخ، علمی، مذهبی، دانشگاهی و... را در راستای اجرای جشنواره مردمی «نذر کتاب» به کتابخانه های عمومی شهرستان اهدا کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: چهارمین جشنواره مردمی نذر کتاب فسا تا ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۰ با شعار «هر شهروند یک کتاب هدیه به کتابخانه‌های عمومی» میزبان شهروندان فسایی است.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فسا در پایان اظهار کرد: شهروندان می توانند در صورت تمایل با تماس به دبیرخانه، و مراجعه ماموران ما به محل زندگی شان کتاب ها را تحویل آنان داده و یا به کتابخانه های عمومی شهرستان فسا تحویل دهند.

کد خبر 1127577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha