بکار گیری نیروهای ولایی و متعهد نیاز جامعه امروز است

حجت الاسلام حسینی، گفت: برای حرکت در مسیر عدالت و تلاش برای رفع مشکلات مردم و جامعه باید نیروهای ولایی و متعهد به کار گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «سید علی حسینی» امروز(25آذر)، در دیدار معاون پارلمانی رئیس جمهور در دفتر امام جمعه بروجرد، اظهار داشت: سفرهای رئیس جمهور به استان‌ها و ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مردم دلگرم‌کننده است.

 

امام جمعه بروجرد گسترش واکسیناسیون کرونا و تاثیر آن بر کاهش شیوع ویروس کرونا را از اقدامات خوب دولت بیان کرد.

 

وی با بیان اینکه بکار گیری نیروهای ولایی و متعهد نیاز جامعه امروز است، عنوان کرد: دولت باید با مدیریت جهادی اداره شود و رفع مشکلات نیازمند عزم و اراده جدی است.

 

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: سزاوار نیست کسی حقوق نجومی داشته باشد و در بروجرد حدود پنج هزار خانوار زیر فقر داشته باشیم و این مسائل باید بررسی و حل شود.

 

وی بیان داشت: کشوری که حاشیه نشینی زیاد است حقوق نجومی حرام خواری محسوب می شود و برخورد جدی و در سایه عدالت لازمه رفع این مشلات جامعه است.

 

امام جمعه بروجرد بر ضرورت برطرف شدن مشکل تعاونی مسکن در بروجرد تأکید کرد و گفت: برای رونق اشتغال و تولید صدور موافقت اصولی و مجوز تولید در شهرستان انجام می شود و این اقدامی مؤثر برای کمک به دولت است.

 

وی در پایان بر ضرورت احداث مجتمع ایثار و شهادت در جوار گلزار شهدای بروجرد تأکید کرد و گفت: با این طرح موافقت شود.

 

کد خبر 1127581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha