مجاهدت نیروهای مسلح در تامین امنیت غیرقابل انکار است/تفاوت بین مجاهدت و بی تفاوتی

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به نقش امنیت و امنیت سازان گفت: مجاهدت نیروهای مسلح در تامین امنیت غیرقابل انکار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله «سید یوسف طباطبایی نژاد« در یادواره شهدای مدافعان امنیت استان اصفهان به مقوله مهم امنیت اشاره کرد و اظهارداشت: این مولفه زیرساخت مهمی برای دیگر حوزه ها است که نباید فراموش شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان افزود: مجاهدت نیروهای مسلح در تامین امنیت غیرقابل انکار است و تجلیل و گرامیداشت مقام و جایگاه آنان مهم است.

 

وی ادامه داد: استقلال کشور مرهون فعالیت های نیروهای مسلح است که جان خود را برای امنیت و استقلال کشور بکار گرفته اند.

آیت الله طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: امنیت داخلی و مرزی کشورمان مرهون همین مجاهدت ها و فعالیت های نیروهای مسلح و دستگاه های امنیتی و ایثار و شهادت است.

 

*تفاوت بین مجاهدت و بی تفاوتی در جامعه

 

وی با اشاره به جایگاه ایثار و شهادت و مجاهدت اذعان داشت: تفاوت بین مجاهدت و بی تفاوتی و سکوت افراد است و بر اساس روایات و آیات قرآن اجر و پاداش زیادی برای ایثارگران پیش بینی شده است.

امام جمعه اصفهان ادامه داد: خداوند اجر بالایی برای شهدا و ایثارگران در نظر گرفته و همواره آنان نزد حضرت حق پاداش می گیرند و شهدا زنده اند.

 

وی با بیان اینکه بسیاری در انقلاب اسلامی با جانفشانی خود مایه عزت شدند، خاطرنشان کرد: همین مجاهدت و ایثار سبب عزت و افتخار ایرانیان و دوری توطئه گران و فتنه گران شده است.

عضو مجلس خبرگان یادآورشد: تا این فرهنگ زنده است، ما شاهد اتفاقات خوبی در کشور خواهیم بود و عزت ایرانیان حفظ خواهد شد.

 

کد خبر 1127583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha