فعالیت مجدد مجتمع فرهنگی و هنری شیروان آغاز شد

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: فعالیت مجدد مجتمع فرهنگی و هنری شیروان پس از دو سال وقفه آغاز شد.

«ابراهیم عباسپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: با شیوع کرونا جهت رعایت نکات بهداشتی هرگونه فعالیت مجتمع فرهنگی و هنری غدیر شیروان تعطیل شد که اینک پس از دو سال وقفه مجدد فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان خاطرنشان کرد: هر روز در این مجتمع فیلم هایی در مناسبت های مختلف اکران می شود و در پنج تایم، استقبال خوبی توسط شهروندان صورت می گیرد.

 

عباسپور با اشاره به اینکه اکران فیلم کودک و نوجوان هم در راه است، عنوان کرد: فعالیت این مراکز با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی آغاز شده و این مهم بر اساس تقاضای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی و با توجه به مصوبات جدید ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا محقق شد.

 

وی تصریح کرد: با توجه به علاقه و استقبال خوب شهروندان از این مراکز فاصله گذاری اجتماعی حتما رعایت خواهد شد و مسئولیت رعایت ضوابط بهداشتی به طور مستقیم بر عهده مدیران سالن های سینما و تئاتر است.

 

وی خاطرنشان کرد: هم اكنون مجتمع فرهنگي و هنري غدير شيروان با مساحت دو هزار و 200 مترمربع داراي ظرفيت 330 نفر است و تنها سالن بزرگ و مجهز مي باشد كه برنامه هاي كشوري، استاني و شهرستاني در اين مكان برگزار مي شود.

 

 

 

 

کد خبر 1127590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha