۸ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در زاهدان فعال است

رئیس مرکز بهداشت زاهدان گفت: انجام واکسیناسیون در ۸ مرکز تجمیعی، تمامی پایگاه‌‌های سلامت شهری و روستایی و نیز توسط تیم های سیار مرکز بهداشت زاهدان در مناطق تحت پوشش در حال انجام است.

جلیل نجاتی امروز در گفت و گو با خبرنگار شبستان در زاهدان اظهار کرد: تا کنون ۶۶۵ هزار و ۶۰۱ ذر  واکسن کرونا در شهرستان زاهدان تزریق شده و انجام واکسیناسیون در ۸ مرکز تجمیعی، کلیه پایگاههای سلامت شهری و روستایی و نیز توسط تیم های سیار مرکز بهداشت زاهدان در مناطق تحت پوشش ادامه دارد.

وی افزود: از مجموع تعداد واکسیناسیون انجام شده تاکنون ۳۷۶ هزار و ۴۱ نفر نوبت اول و نیز ۲۸۹ هزار ۵۶۰  نفر نوبت دوم و سوم واکسن خود را دریافت نموده اند.

رئیس مرکز بهداشت زاهدان ادامه داد: همچنین با همکاری مناسب خانواده ها و نیز اداره آموزش و پرورش شهرستان موفق به تزریق ۱۰۴ هزار و ۶۶ دز واکس به افراد زیر ۱۸ سال در محدوده شهرستان شده ایم.

وی تاکید کرد: با توجه به اهمیت واکسیناسیون کامل برای کلیه گروههای سنی هدف از همشهریان عزیزی که تاکنون به هر دلیل جهت دریافت واکسن اقدام نمموده اند میخواهیم در اسرع وقت خود را در مقابل ابتلاء به بیماری و سویه های متعدد ویروس کووید، با دریافت واکسن ایمن کنند.

 

کد خبر 1127593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha