برپایی نمایشگاه جامع بصیرت و مقاومت در بقاع شاخص شفت

رحیمی گفت: نمایشگاه جامع بصیرت و مقاومت در بقاع متبرکه و شاخص شفت برگزار می‌شود.

«حمید رحیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شفت اظهار کرد: حماسه نهم دی  ۱۳۸۸ که اینک در بین روزهای مختلف عمر چهل و اندی ساله انقلاب اسلامی خوش می‌درخشد، خروش عظیم ملت ایران با پرچم بلند ولایت بود که غبار یکی از بزرگ‌ترین فتنه‌های بعد از انقلاب اسلامی را از فضای اجتماعی و سیاسی کشور زدود.

 

رییس اوقاف و امور خیریه شفت با اشاره به اینکه همزمان با نهم دی ماه روز بصیرت نمایشگاه جامع بصیرت و مقاومت در بقاع متبرکه و شاخص این شهرستان برگزار می‌شود افزود: این نمایشگاه از روز نهم دی ماه آغاز و تا 19 دی ماه ادامه دارد.

 

وی گفت: این نمایشگاه شامل غرفه‌های روایت گری، چند رسانه ای (نمایش فیلم کوتاه)، غرفه عفاف و حجاب، غرفه پاسخگویی به شبهات دینی و سیاسی و نیز پاسخ سوالات شرعی، غرفه مشاوره خانواده ، غرفه بصیرت افزایی و شناخت فتنه و غرفه عرضه محصولات فرهنگی است.

 

وی گفت: پخش کلیپ­‌های صوتی و تصویری در بقاع متبرکه با موضوع سردار دلها، شهدا، نهم دی، انقلاب، فتنه 88 و.... از جمله برنامه‌های این نمایشگاه است.

 

رحیمی با اشاره به اینکه در نمایشگاه جامع بصیرت از ظرفیت مبلغین اعزامی و بومی استفاده می‌شود تصریح کرد: برنامه بصیرتی برای همکاران وخانواده‌هایشان با دعوت از سخنرانان مطرح در عرصه تحلیل مسائل سیاسی اجرا می‌شود.

 

رییس اوقاف و امور خیریه شفت خاطرنشان کرد: مراسم بزرگداشت نهم­دی با عنوان (9 دی؛ روز بصیرت و میثاق امت و ولایت) در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه دارای ظرفیت با دعوت از سخنرانان برجسته انقلابیِ آشنا به امور رسانه و جنگ نرم برای ایراد سخنرانی همراه با جلسه پرسش و  پاسخ برگزار می‌شود.

 

کد خبر 1127598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha