دستگاه های اجرایی در راستای وظیفه شرعی و قانونی مروج قرآن باشند

حسینی پور ضمن تحسین جامعه قرآنی استان مازندران برای میزبانی شایسته از مرحله نهایی شانزدهمین جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی کشور، گفت: امید می رود با همکاری تمامی دستگاه ها به ویژه دستگاه های اجرایی به عنوان عمل شرعی و قانونی مروج قرآن کریم باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،«سید محمود حسینی پور» امروز(۲۵آذر)در آئین اختتامیه مرحله نهایی شانزدهمین جشنواره ملی و بین‌المللی تلاوت‌های مجلسی کشور در مصلی نمازجمعه شهرستان قائم شهر با اشاره به روایتی از حضرت زهرا(س) مبنی براینک هخواندن قرآن، نگاه کردن به چهره رسول الله(ص) و انفاق در راه خدا محبوب من است،‌اظهار کرد: خداوند متعال را شاکریم که استان مازندران با بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید که تقدیم اسلام کرده رتبه سوم کشور را در کارنامه دارد.

 

 

استاندار مازندران با بیان اینکه قدردان جامعه قرآنی استان به ویژه روحانیون و علمای استان برای ترغیب نوجوانان و جوانان جهت حرکت در مسیر قرآن هستیم، اذعان کرد: مازندران با پیششینه دینی، قرآنی و فرهنگی که دارد می تواند در کشور در حوزه قرآن اول باشد.

 

 

وی با بیان اینکه ترویج قرآن وظیفه ما در استان ولایتمدار و طریق الرضا(ع) است، گفت: یکی از مواردی که برای استان مازندران موضوعیت دارد ما باید محافل انس با قرآن و تلاوت های مجلسی قرآنی را در سراسر استان گسترش دهیم تا بتوانیم نمونه ی منحصر به فردی از استان قرآنی در موضوع گردشگری باشیم.

 

 

حسینی پور با بیان اینکه یکی از مواهب الهی این استان وجود با برکت علمای اهل علم و دین نظیر علامه عبدالله جوادی آملی و ... است، افزود: امید می رود با همکاری تمامی دستگاه ها به ویژه دستگاه های اجرایی به عنوان عمل شرعی و قانونی مروج قرآن کریم باشند.

 

کد خبر 1127606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha