کسب رتبه بیش از ۲ هزار امتیاز توسط ۲۶۰ کانون فرهنگی هنری خراسان جنوبی

مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان جنوبی گفت: تاکنون ۲۶۰ کانون فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در سومین رویداد ملی فهما موفق به کسب بیش از ۲ هزار امتیاز شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «ابراهیم سبزه کار» امروز (۲۵ آذر) در ارتباط تصویری با معاون ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اظهار داشت: ارتباط گیری با مدیران و رابطان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی برای تحقق هرچه بهتر سومین رویداد ملی فهما در قالب‌های مختلف پیامکی، جلسات ویدئوکنفرانسی، حضور در شهرستان‌ها و ... انجام گرفته است.

 

وی با تاکید بر لزوم آسیب‌شناسی سومین رویداد ملی فهما بعد از اعلام منتخبان افزود: این مهم برای تصمیم‌گیری اجرای این طرح در سال‌های آینده بسیار راهگشا خواهد بود.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان جنوبی بر لزوم آموزش همکاران ستاد کانون‌ استان و همچنین رابطان و مدیران کانون‌های مساجد برای اجرای هرچه بهتر این طرح تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به انجام کار تخصصی در برخی از کانون‌ها از جمله فعالیت‌ در حوزه هنرهای تجسمی، گروه‌های سرود و تئاتر، نیاز به آموزش یک امر مهم و ضروری است.

 

حجت‌الاسلام سبزه کار اجرای سومین رویداد ملی فهما بر بستر زیست بوم بچه‌های مسجد را با توجه به شرایط کرونا، یک نیاز امروز و فردا اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ۲۶۰ کانون فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی موفق به کسب بیش از ۲ تا ۱۵ هزار امتیاز در سایت بچه‌های مسجد شده اند.

 

در این جلسه، بین کانون‌هایی که امتیاز بیش از ۲ هزار امتیاز در سایت بچه‌های مسجد کرده اند قرعه کشی شد و به ترتیب کانون‌های «امام حسن مجتبی (ع)، شهید قاسمی و کوثر نهبندان، شهدای دهنوی فاطمه برات و عسکریین طبس» به قید قرعه هدیه نقدی به حساب کانون واریز خواهد شد.

 

کد خبر 1127627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha