افزایش ترویج فرهنگ قرآنی در بین  نیروهای مسلح / خانواده های نیروهای مسلح رویکرد خوبی به فراگیری قرآن دارند

یاری گل با بیان اينکه ترویج و فرهنگ قرآنی در بین نیروهای مسلح به شدت افزایش داشته است، گفت: خانواده های نیروهای مسلح رویکرد خوبی به فراگیری قرآن دارند.

بهروز یاری گل داور بین المللی مسابقات قرآنی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان درباره دومین دوره مسابقات قرآنی نیروهای مسلح گفت: این رقابت ها در سطح بالایی در حال برگزاری بوده و در این دوره از رقابت ها فرزندان هم به شرکت کنندگان افزوده شده است. این نشان می دهد که خانواده های نیروهای مسلح رویکرد خوبی به فراگیری قرآن دارند.

وی با بیان اينکه در سال های گذشته شاهد بودیم که شرکت کنندگان در سطوح مختلف آمادگی در این رقابت ها شرکت می کردند ، ادامه داد: نیاز است برخی از شرکت کنندگان در جلسات بیشتری حضور پیدا کرده و  سطح خود را ارتقاء دهند.

استاد یاری گل به سطح بالای این رقابت ها اشاره کرد و  گفت: جای تقدیر از برگزار کنندگان این مسابقات دارد و برگزاری این مسابقات به گسترش فرهنگ قرآنی در نیروهای مسلح کمک می کند.

وی افزود: در روز دوم این مسابقات در رشته حفظ قرآن کریم شرکت کنندگان در حفظ ۵ جزء، ۱۰جزء، ۲۰ جزء و کل قرآن کریم به رقابت می پردازند و در روز سوم این مسابقات، شرکت کنندگان در رشته ترتیل ، قرائت تحقیق به رقابت می پردازند.

استاد یاری گل درباره تیم داوری این رقابت ها  گفت: اساتید برتر قرآنی و  بین المللی این مسابقات را داوری می کنند و در رشته های مختلف اشراف کامل دارند.

وی درباره استقبال کارکنان نیروهای مسلح از مسابقات قرآنی خاطر نشان کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون، ترویج فرهنگ قرآنی در بین  نیروهای مسلح به شدت افزایش  و در بین خانواده ها گسترش داشته است.

استاد یاری گل با بیان اينکه وجود فرهنگ قرآنی در بین نیروهای مسلح از نعمت های بزرگ الهی است ، یادآور شد: جای خوشحالی است که این مسابقات در دل ارتش و نیروهای مسلح جای خود را باز کرده  و استقبال خوبی از رقابت ها شده است.

کد خبر 1127645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha