عمل به قرآن عامل رشد و تعالی جامعه انسانی است/ تمسک به قرآن و شاگردی مکتب عاشورا راه نجات جامعه بشری است

حجت الاسلام دهدار با بیان اینکه اعتلای قرآن و عمل به قرآن عامل رشد و تعالی جامعه انسانی است گفت: تنها راه نجات جامعه بشری از گرداب دنیا پرستی تمسک به قرآن و شاگردی مکتب عاشورا است.


حجت الاسلام احمد دهدار در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد لزوم ترویج فرهنگ قرآنی در بین خانواده ها با توجه به هجمه فرهنگی دشمنان گفت: شاید تنها نقطه ای که  خدای نکرده خانواده ها از آن طریق دچار آسیب شوند، سنگر فرهنگی باشد. واقعیت این است که دشمن از طریق مسائل سیاسی، اقتصادی و نظامی جوابی نگرفته و با مقاومت ما رو به رو شده است.


رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش افزود: با وجود ترویج سبک زندگی غربی، وجود شبکه های مجازی متعدد و مطالب و محتوای نامناسب، شایعات، مطالب و مسائلی که سنخیتی با ارزش های ملی و اسلامی ما ندارد، فرهنگ ایرانی، اسلامی و قرآنی ما در خطر است و تنها راه مقابله با این هجمه ها آشنایی مردم با معارف اسلامی و قرآن کریم است.


رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش با بیان اینکه قرآن کتاب فطرت است، یادآور شد: اگر فردی با این ارزش ها و آرمان آشنا شود و گره بخورد، مطمئنا رشد و تعالی می یابد.

حجت الاسلام دهدار هدف از فعالیت های قرآنی در نیروهای مسلح را توسعه معارف قرآنی در سطح جامعه دانست و گفت:  اگر به دستورالعمل‌های قرآنی عمل کنیم قطعاً در زندگی سازمانی، خانوادگی، فردی و اجتماعی برکات آن را مشاهده خواهیم کرد.


وی با بیان اینکه خدمت به جامعه قرآنی کشور افتخار بزرگی برای ما است، خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی دقیق و تلاش همه همکاران مومن و انقلابی خود در دژبان، مراسم خوبی در حال اجرا است و همه چیز مرتب و منظم است. امیدوارم در پایان مسابقات آثار و برکات خوبی شامل حال ما شود.

کد خبر 1127654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha