زندان‌های کردستان نیازمند انتقال به خارج از بافت شهری است

مدیرکل زندان‌های کردستان خواستار توجه ویژه به زندان‌های استان و اختصاص زمین مناسب شد و گفت: زندان‌های استان نیازمند انتقال به خارج از بافت شهری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، مراد فتحی مدیرکل زندان‌های استان کردستان در دیدار با استاندار استان ضمن تبریک انتصاب استاندار، با اشاره به کمبودهای اعتبارات و نیروی انسانی در زندان‌های استان اظهار کرد: بافت فرسوده و قرار گرفتن اکثریت قریب به اتفاق زندان‌ها در محدوده شهری موجب شده است تا مدیران و مسئولین سازمان زندان‌ها نگاه ویژه و جدی به احداث و انتقال زندان‌های کهنه و قدیمی موجود به خارج از محدوده شهری داشته باشند.

 

وی بیان کرد: تحقق این مهم نیازمند توجه جدی مسئولان استانی و دست‌اندرکاران و متولیان امر است و نیاز است زندان‌های استان به خارج از بافت شهری منتقل شوند.

 

خسروی معاون اداری مالی و مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان کردستان نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این ستاد از ابتدای سال تاکنون عنوان کرد: ستاد مردمی دیه همواره نیازمند مساعدت و توجه مسئولان با همراهی خیرین نیک اندیش استان برای ادامه اقدامات انسان دوستانه با هدف کمک به زندانیان نیازمند است.

 

وی همراهی خیرین استان در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را قابل تقدیر خواند و اضافه کرد: گذشت شکات و کمک ستاد دیه نیز در راستای آزادی زندانیان مالی و بازگشت آنها به آغوش خانواده‌هایشان موثر بوده است.

کد خبر 1127659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha