برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهارستان

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهارستان با حضور مسئولان انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهارستان با حضور ائمه جمعه گلستان و نسيم شهر و فرماندار شهرستان در محل فرمانداری برگزار گردید.

گفتنی است، این جلسه که بمناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه(س) و دهه بصیرت (۹ دی) و سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در سالن جلسات فرمانداری با حضور اعضاء برگزار گردید.

حجت الاسلام محمود نورپور امام جمعه بخش بوستان شهرستان بهارستان در این جلسه اظهار داشت:  استمرار بصيرت در برابر ترفندهاي فتنه گران و دشمنان و عوامل آن ها، از ضرورت هاي حماسه نهم دي می باشد.

امام جمعه بخش بوستان با اشاره به تشابهات فتنه سال ۱۳۸۸ با فتنه عمر سعد و لشكر يزدي در روز عاشورا عليه امام حسين (ع) و يارانشان، افزود: در فتنه ۸۸ يك جريان انحرافي به ميدان آمده و شعار جمهوري ايراني، نه غزه نه لبنان را سرداده و عكس امام خميني (ره) را پاره و به رهبر معظم انقلاب اهانت كردند.

وي اظهار داشت:درفتنه سال ۱۳۸۸ منافقين، غرب گرايان، افراد ضدولايت فقيه و ضد نظام جمهوري اسلامي و داراي انديشه هاي ماركسيستي كه به دنبال فرصت براي ضربه زدن به اين نظام مي گشتند، داعيه تقلب در انتخابات و اعتراض هاي سران فتنه زمينه را براي اردوكشي هاي خياباني آن ها فراهم كرد.

حجت الاسلام نورپور در پایان گفت: اصل و برنامه ريز و طراح فتنه 88 آمريكا و انگليس بودندوسران فتنه بااقدام هاي خود، بستري براي اجراي نيات خصمانه مستكبران ودشمنان را فراهم كردند.

کد خبر 1127665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha