توزیع ١٨٠٠ کیلوگرم گوشت نذری توسط کانون‌های مساجد بین نیازمندان گلستان

بیکی از توزیع یک هزار و ۸۰۰ کیلوگرم گوشت نذری توسط کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در آستانه دهه فاطمیه در بین نیازمندان استان گلستان خبر داد.

«مهدی بیکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: فرهنگ انفاق یکی از مهمترین علامت های مومن است که دستگاه‌های فرهنگی نیز باید این فرهنگ قرآنی را ترویج دهند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: توزیع بسته های گوشت از سوی موسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا یک کار پایدار ، خداپسندانه  و از مصادیق بارز ترویج فرهنگ انفاق در جامعه است.

 

وی ادامه داد: وجود خیرین بی ادعا نشان می دهد که در جامعه ما افرادی هستند که بی نام و نشان می‌خواهند فقط برای رضای خداوند کار کند. 

 

بیکی گفت: توزیع یک هزار و ٢٠٠ بسته گوشت به وزن یک هزار و ۸۰۰ کیلوگرم توسط کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان بین نیازمندان شهرهای مراوه تپه، گرگان،مینودشت، کردکوی، کلاله، گالیکش و آق قلا توزیع شد.

 

وی یادآور شد: این نهمین مرحله از توزیع گوشت است که به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (سلام الله علیها) توسط موسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا از سوی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان انجام می شود.

 

کد خبر 1127675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha