نمایشگاه صنایع‌دستی در آستارا برپا شد

در آستانه شب یلدا و با هدف حمایت از هنرمندان، نمایشگاه محصولات هنرهای سنتی و صنایع‌دستی در شهرستان آستارا برپا شد.

«مجتبی آب‌روشن» در حاشیه افتتاح نمایشگاه محصولات هنرهای سنتی و صنایع‌دستی که با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی برگزار شد به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: در آستانه شب یلدا، نمایشگاه محصولات هنرهای سنتی و صنایع‌دستی با ۲۰ غرفه در محل گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا برپا شد.

 

مسئول اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بندر آستارا با بیان‌اینکه در این نمایشگاه ۲۰ هنرمند ساخته‌های دست خود را به معرض نمایش و فروش گذاشته‌اند، افزود: بیش از یک‌هزار اثر همچون گلیم، چرم‌دوزی، معرق چوب، بافتنی‌های سنتی، سفال، حصیر، شمع‌سازی، آیینه‌کاری، عروسک، محصولات چوبی، سوغات محلی و انواع نان سنتی به معرض نمایش و فروش گذاشت شده است.

 

وی تصریح‌کرد: برپایی نمایشگاه عرضه محصولات هنرهای سنتی و صنایع‌دستی یکی از بهترین روش‌ها برای به نمایش در آمدن هنر و توانایی هنرمندان برای عموم است.

 

آب‌روشن با بیان‌اینکه نمایشگاه تا ۳۰ آذر میزبان علاقمندان است، گفت: علاقمندان می‌توانند از ساعت۱۰صبح الی ۱۳ ظهر و ۱۵ الی ۱۹ عصر از نمایشگاه بازدید و خرید کنند.

 

مسئول اداره میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بندر آستارا با اشاره به اینکه در برپایی نمایشگاه هنرهای سنتی و صنایع‌دستی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره ورزش وجوانان و موسسه مردم نهاد بانوان خلاق جوان مشارکت دارند، خاطرنشان‌‌کرد: از تمام علاقه‌مندان دعوت بعمل می‌آید با حضور خود ضمن به اشتراک گذاشتن علاقه خود به هنر و صنایع‌دستی هنرمندان،حمایت خود را از فعالین این حوزه به نمایش بگذارند.

کد خبر 1127689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha