پیمودن راه اهل بیت(ع) بدون شهادت و جانبازی امکان ندارد

امام جمعه قم با تأکید بر اینکه شیعیان باید بدانند که پیمودن راه اهل بیت(ع) بدون شهادت و جانبازی امکان ندارد، گفت: تمسک به قرآن و اهل بیت(ع) که انسان را از گمراهی نجات می دهد برپایه معرفت به اهل بیت(ع) و عمل به امرشان و صبر بر مسائل ممکن است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت الله سعیدی امروز (پنجشنبه۲۵آذر) در دیدار معاون رییس جمهور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به بغض و دشمنی‌ها از گذشته تاکنون با اهل بیت (ع) و محبان و شیعیان آن بزرگواران گفت: این نشان می‌دهد ولایت مداری هزینه دارد و در خط مقدم این هزینه را شهدا جانبازان و ایثارگران و خانواده انان داده اند حال تکلیف مسئولان است که از آنان و خانواده شان پشتیبانی و حمایت کنند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه شیعیان و محبان اهل بیت(ع) باید بدانند که پیمودن راه اهل بیت(ع) بدون شهادت و جانبازی امکان ندارد، گفت: تمسک به قرآن و اهل بیت(ع) که انسان را از گمراهی نجات می دهد برپایه معرفت به اهل بیت(ع) و عمل به امرشان و صبر بر مسائل و مشکلاتشان ممکن است.

 

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) با قدردانی از دولت سیزدهم برای تلاش و حمایت‌ از جامعه ایثار گری گفت: مردم از دولت انتظار دارند و بسیاری از توقعات در سالهای گذشته فروخفته و پاسخ داده نشده که جای نگرانی ندارد و نشان دهنده امید و اعتماد مردم به دولت است.

 

وی با تاکید بر اینکه مردم باید فرصت دهند و به دولت کمک کنند افزود: دولت مسایل ومشکلات را پیگیری می‌کند و مردم هم باید کمک کنند و با تعاون و همکاری می‌توان مشکلات را رفع کرد.

 

آیت الله سعیدی به اهمیت سفر‌های استانی مسئولان در کاهش نگرانی‌های جامعه و جلوگیری از تضییع وقت و عمر مردم اشاره کرد و افزود: این سفر‌ها مانع دلسردی و ناامیدی مردم می‌شود و کسانی که از سفر‌های استانی انتقاد می‌کنند به این دلیل است که می‌دانند این سفر‌ها چقدر نگرانی‌ها را رفع می‌کند و اعتماد‌ها را افزایش می‌دهد.

 

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با تاکید بر اینکه مردم باید به دولت فرصت دهند و صبر و حوصله کنند و خواسته‌های خود را بگویند گفت: تا زمانی که مردم پای کار باشند به مدیران توفیق می‌دهد و مسئولان هم قدر این چند سال خدمت رسانی به مردم را بدانند تا شاهد رشد جامعه اسلامی باشیم.

 

رییس بنیاد شهید و امور ایثار گران هم در این دیدار با اشاره به ضرورت راه اندازی مراکز رفاهی و توانبخشی و زیر ساختی برای ایثار گران در تمام استان‌ها گفت: برای تکمیل فاز‌های باقی مانده مرکز رفاهی شاهد قم ۲۵ میلیارد تومان اعتبار اختصاص می‌یابد.

کد خبر 1127700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha