دشمنان با تحریک عوامل خود به دنبال اختلاف افکنی بین مذاهب اسلامی هستند 

سید قاسم قریشی گفت: در شرایط کنونی کشور در برابر دشمنان با اقتدار برخورد کرده و اراده خود را بر دشمن تحمیل می کند اما دشمنان درصدد هستند تا با تحریک و تشویق عوامل خود بین مذاهب اسلامی به ویژه شیعه و سنی اختلاف ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، عصر امروز ۲۵ آذر ماه «سید قاسم قریشی» در حاشیه بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی و عمرانی در جیرفت، گفت: امروز در اقدامی بسیار ارزشمند به همت سپاه ثارالله همایش بزرگی متشکل از سه استان همجوار سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان تحت عنوان وحدت عشایر و همچنین گرامیداشت شهدا در ادامه برنامه های کنگره شهدا برگزار شد.

جانشین بسیج مستضعفین افزود: این همایش با حضور بسیار باشکوه طوایف، عشایر، معتدمین محل و خانواده های معظم شهدا برگزار  شد.

وی بیان کرد: در شرایط کنونی کشور در برابر دشمنان با اقتدار برخورد کرده و اراده خود را بر دشمن تحمیل می کند اما دشمنان درصدد هستند تا با تحریک و تشویق عوامل خود بین مذاهب اسلامی به ویژه شیعه و سنی اختلاف ایجاد کنند.

قریشی همایش طوایف و عشایر جنوب شرق کشور وحدت آفرین دانست و ابراز کرد: این پیام مهم داشت که برادران اهل سنت و تشیع هوشیار هستند و می دانند آنهایی که نسبت به مقدسات شیعه و سنی توهین می کنند به فرموده رهبری؛ از یک جا پول می گیرند.

جانشین بسیج مستضعفین ادامه داد: آنها سنی های آمریکایی و شیعیان انگلیسی می باشند و در عین حال ادامه دهنده همان خطی هستند که از ابتدای انقلاب به ویژه در دفاع مقدس بر علیه ما داشتند.

وی اظهار کرد: بسیج و سپاه به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی برای رفع گرفتاری ها و مشکلات مردم در کنار آنها هستند و بر همین اساس سپاه کرمان در عرصه های مورد نیاز طی چند سال گذشته هزاران پروژه محرومیت زدایی از جمله ساخت مسکن برای محرومین و مددجویان، آبرسانی به روستاها، توزیع بسته های معیشتی، کمک های مومنانه در کنار مبارزه با کرونا و به ویژه واکسیناسیون را اجرا کرده است.

قریشی خاطرنشان کرد: امروز شاهد بودیم که سپاه ثارالله پروژه ساخت مسکن محرومین، محرومیت زدایی، بهداشتی، ورزشی و آبرسانی به مناطق کشاورزی در دستور کار قرار دادند و بنده از اقدامات شایسته سردار معروفی و همکارانشان به ویژه مردمی که اعتماد می کنند، تشکر کنم.

جانشین بسیج مستضعفین ادامه داد: این پروژه ها با کمک خیرین و کسانی که به بسیج و سپاه اعتماد کرده و در زمینه محرومیت زدایی، توسعه و رشد اقتصاد مقاومتی کمک می کنند، به بهره برداری می رسد تا بتوانیم گام های موثری برای رفع مشکلات مردم برداریم.

وی با بیان این مطلب که در سراسر کشور شاهد این گونه اقدامات هستیم، ابراز کرد: روحیه فرماندهی سپاه ثارالله، فرماندهی سپاه جیرفت، بسیجیان و مسئولین مخصوصا امام جمعه موجب شد تا احساس کنم همان روحیه ای که در لشکر حاج قاسم وجود داشت، در اجرای برنامه ها نیز وجود دارد.

قریشی در خاتمه عنوان کرد: از همین جا خدمت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) عرض می کنم که آن سفارشی که شما به فرزندان خود کردید و فرمودید؛ هر کجا و در هر عرصه ای که برای خدمت به مردم مورد نیاز هست، ورود پیدا کنیم باید بگویم که سپاه ثارالله و مجموعه بسیج و سپاه سراسر کشور در این زمینه موفق عمل کرده و به وظیفه خود عمل کرده اند.

کد خبر 1127715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha