نمایشگاه عکس و هنرهای تجسمی کاروان هنری روایت حبیب در آبادان افتتاح شد

همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، نمایشگاه عکس و هنرهای تجسمی کاروان هنری روایت حبیب در سالن لابی سازمان منطقه آزاد اروند افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، طی آئینی ظهر امروز (پنج شنبه ۲۵ آذر) با حضور دبیر ستاد کاروان هنری روایت حبیب، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات، مدیر حوزه هنری انقلاب اسلامی آبادان و دیگر مسئولان منطقه ای، همزمان با دومین سالگرد شهادت سید الشهدا مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش، با مشارکت حوزه هنری انقلاب اسلامی و مکتب حاج قاسم سلیمانی، نمایشگاه عکس و هنرهای تجسمی کاروان هنری روایت حبیب به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی آبادان در لابی سازمان منطقه آزاد اروند افتتاح شد.

 

«سید مهدی ابطحی» در این آئین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند اظهار کرد: نمایشگاه عکس و هنرهای تجسمی کاروان هنری روایت حبیب شامل ۸۰ اثر از هنرمندان مشهور، معروف و متخصص حوزه هنری انقلاب اسلامی است.

 

دبیر ستاد کاروان هنری روایت حبیب افزود: خوشبختانه این نمایشگاه انروز در شهرستان آبادان و لابی سالن سازمان منطقه آزاد اروند با حضور مسئولین افتتاح شد.

 

وی با اشاره به استقبال از این نمایشگاه تصریح کرد: این نمایشگاه در طول سفر کاروان روایت حبیب در چهار استان پیش از این رونمایی شد که مورد استقبال و بازدید مردم شریف استان های کرمان، اصفهان، آذربایجان شرقی و کردستان قرار گرفت.

 

ابطحی اضافه کرد: امروز نیز این نمایشگاه در شهرستان آبادان رونمایی شد که امید می رود مردم این منطقه نیز از آن استقبال ویژه ای داشته باشند.

 

وی خاطر نشان کرد: پس از پایان حضور کاروان روایت حبیب در شهرستان آبادان این نمایشگاه در دیگر استان های کشور برای عموم مردم به نمایش گذاشته خواهد شد.

 

کد خبر 1127729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha