پژوهش زیربنای توسعه و بنیان گذار شاخص های رشد در آموزش و پرورش است

بادرستانی گفت: پژوهش زیربنای توسعه و بنیان گذار شاخص های رشد در آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «ابوالفضل بادرستانی» در مراسمی که به مناسبت هفته پژوهش و فناوری و تقدیر از پژوهشگران برتر برگزار شد، ضمن تبریک این هفته گفت: پژوهش لازمه هر حرکت هدفمند و اثر بخش است که باید به آن توجه ویژه شود.

 

معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی، افزود: کلید رشد، توسعه پیشرقت همه جانبه در یک چیز قرار دارد آن هم پژوهش است.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش پژوهش را زیربنای توسعه و بنیان گذار شاخص های رشد در آموزش و پرورش دانست و اضافه کرد: هفته پژوهش فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت های نظام آموزش و پرورش در حوزه  پژوهش به جامعه است.

اجرای برنامه های مختلف با هدف توسعه و تعمیق فرهنگ پژوهش در آموزش و پرورش

 

در ادامه این مراسم «علی دربندی» نیز ضمن گرامیداشت هفته پژوهش گفت: تقویت نظام علمی، پژوهشی و فناورانه برای ایجاد تحول در نسل آینده ضروری است.

 

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 اراک ادامه داد: زیرساخت‌های آموزشی و تربیتی باید به گونه ای باشد که بتواند بسترسازی برای بروز و ظهور نوآوری‌ها و خلاقیت‌ها در بین دانش آموزان را ایجاد کند.

 

وی با بیان اینکه هفته پژوهش از 20 آذر آغاز شده و تا 26 آذر ماه ادامه دارد، اضافه کرد: در این ایام برنامه های مختلفی در راستای توسعه و تعمیق فرهنگ پژوهش در آموزش و پرورش در حال اجرا است.

گفتنی است در پایان این مراسم از پژوهشگران برتر در زمینه های مختلف با اهدا لوح و هدایایی تقدیر شد.

کد خبر 1127734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha