هنرمندان ایلامی ۳ رتبه برتر جشنواره ملی هنری فانوس را کسب کردند

معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام از کسب ۳ عنوان برتر در پنجمین جشنواره ملی هنری فانوس توسط هنرمندان ایلامی خبر داد.

سرهنگ «عبدالنبی امیدی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: آئین اختتامیه پنجمین جشنواره ملی هنری فانوس ویژه تولیدات هنری و سینمایی دفاع مقدس در مورخه24 آذر به میزبانی مشهد مقدس در تالار بزرگ این شهر برگزار شد.

 

معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام با بیان اینکه در این مراسم از برگزیدگان رشته های مختلف هنری با حضور مسئولان کشوری و لشکری استان خراسان رضوی و هنرمندان منتخب برگزار شد، گفت: در این جشنواره سه نفر از هنرمندان ارزنده ایلامی با درخشش در این رویداد بزرگ هنری بار خوش درخشیدند.

 

وی با اشاره به اینکه در این جشنواره بار دیگر قابلیت ها و توانمندیهای هنرمندان ایلامی در عرصه هنر دفاع مقدس نشان داده شد، افزود: در این جشنواره آقای «احمد غلامی» در بخش فیلم مستند کوتاه با اثر «دل نیا» و همچنین آقای «جعفر میرناصری» در بخش انیمیشن با اثر «وصل»  حائز رتبه اول کشوری و مفتخر به دریافت تندیس و دیپلم افتخار شدند.

 

امیدی زاده با بیان اینکه همچنین «مصطفی کولیوندی» در بخش نمایش خیابانی با اثر «عاشقانه های جنگ» حائز رتبه دوم کشوری و مفتخر به دریافت دیپلم افتخار شد، تصریح کرد: موفقیت و درخشش این عزیزان در جشنواره فانوس، نشان دهنده ظرفیت ها و توانمندی های هنرمندان استان ایلام در حوزه های مختلف هنری است.

 

معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام با تبریک به این هنرمندان ایلام به مناسبت درخشش در جشنواره فانوس، اظهار کرد: از تمامی انجمن های هنری فعال در سطح استان درخواست می شود تا با حضور پررنگ خود در جشنواره های هنری دفاع مقدس و مقاومت، دین خود را به شهدای گرانقدر ادا کنند.

 

وی با اشاره به آمادگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام از هنرمندان استان، خاطرنشان کرد: هنر بهترین و مهم ترین ابزار به منظور انتقال مفاهیم ارزشی و انقلابی به ویژه فرهنگ دفاع مقدس به جامعه و نسل جوان است و خوشبختانه هنرمندان استان ایلام در این زمینه بسیار فعال بوده و آثار فاخری در این زمینه تولید کرده اند.

 

 

کد خبر 1127735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha