زنگ پژوهش در آستارا نواخته شد

زنگ پژوهش با حضور جمعی از مدیران و مسئولان شهرستانی در بندر آستارا نواخته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، زنگ پژوهش امروز (پنجشنبه، ۲۵ آذر) با حضور جمعی از مدیران و مسئولان شهرستانی در مدرسه دخترانه آیت‌الله طالقانی بندر آستارا  نواخته شد.

 

«سید سجاد موسوی» در این آیین با تبریک هفته پژوهش اظهارکرد: هفته پژوهش فرصتی ویژه برای تقویت روحیه پژوهش در پژوهشگران فرهنگی و دانش‌آموزان است.

 

مدیر آموزش و پرروش بندر آستارا با بیان‌اینکه پژوهش یکی از مهم‌ترین موئلفه‌های توسعه و پیشرفت کشور است، افزود: با حرکت به سمت تحقیق و پژوهش، جامعه علمی از ایستایی به تحرک و پویایی علمی جریان می‌یابد.

 

موسوی با اشاره به اینکه دنیای امروز نیازمند پژوهش و تحقیق است، اظهارکرد: فاصله گرفتن از این مسیر و عدم حمایت از پژوهش و پژوهشگران به ویژه در آموزش و پرورش که دارای استعدادهای بالقوه در این مهم می باشند، بسیار آسیب‌زاست که متولیان امور باید نسبت به آن نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

 

«اورنگ استقامت» نیز در این آیین هفته پژوهش را تبریک گفت و افزود: اگر آموزش و پرورش در یک کشور توسعه پیدا کند، همه آن کشور در مسیر توسعه قرار می‌گیرد.

 

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر آستارا با اشاره به اهمیت کار پژوهشی در بهتر زندگی کردن انسان‌ها، تصریح کرد: باید به کارهای پژوهشی و تحقیقی اهمیت ویژه‌ای داده شود و قطعا نتایج مثبتی را به دنبال دارد.

 

استقامت خاطرنشان‌کرد: استقلال واقعی در کشور باید ماحصل پژوهش باشد و دانش فنی مشکلات کشور را رفع می‌کند و زمانی ما می‌توانیم استقلال واقعی داشته باشیم که خودمان بتوانیم دانش فنی مورد نیازمان را تامین کنیم.

 

کد خبر 1127736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha