افتتاح نخستین مرکز نیکوکاری تخصصی مطالعات و پژوهش در مازندران

حجت الاسلام عالیشاه از آغاز بکار نخستین مرکز نیکوکاری تخصصی مطالعات و پژوهش کشور ، در دانشگاه فنی امام محمدباقر (ع) ساری خبر داد و گفت: ظرفیت های زیادی در استان وجود دارد و‌باید از این ظرفیت ها به نحو مطلوب برای رفع مشکلات نیازمندان استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری،حجت الاسلام «بشیر عالیشاه»، امروز(۲۵آذر) در آیین افتتاح مرکز نیکوکاری تخصصی مطالعات و پژوهش کشور، در دانشگاه فنی امام محمدباقر (ع) ساری اظهار کرد: ۴۱۶ مرکز نیکوکاری  در استان ایجاد شده است.

 

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران افزود: مراکز نیکوکاری،  با آمایش محله و شناسایی نیازمندان و کمک خیران، خدمات را در اسرع وقت به آنان ارائه می دهند.

 

 

 

وی با اشاره به راه اندازی امداد هوشمند تصریح کرد: کارکنان این نهاد، جهادی و انقلابی در این خصوص اقدام می کنند و  تسریع در خدمت رسانی به مددجویان از جمله اهداف راه اندازی امداد هوشمند است.

 

 

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه تسریع خدمت رسانی، حفظ ، عزت و شأن و  تکریم خانواده های تحت حمایت  بسیار با اهمیت است، گفت: کارکنان این نهاد خالصانه و صادقانه در راستای خدمت رسانی به نیازمندان اقدام می کنند.

 

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران افزود: باید دست به دست هم دهیم و با اتحاد و وحدت و یکدلی و با مشارکت یکدیگر می توان بسیاری را موانع را رفع کرد.

 

 

 

حجت‌الاسلام عالیشاه گفت: نشست های  مختلفی با دانشگاه های استان برگزارشد، و ایجاد اولین مرکز نیکوکاری تخصصی مطالعات و پژوهش از نتایج این نشست ها بوده است.

 

 

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران بیان کرد: ظرفیت های زیادی در استان وجود دارد و‌ باید از این ظرفیت ها به نحو مطلوب برای رفع مشکلات نیازمندان استفاده کرد.

 

 

 

 وی گفت: با هدف تسریع پرداخت صدقه از سوی مردم نیکوکار  مازندران ،بستر سازی و اجرای کد QR برای مشترکین صدقات در سطح استان انجام شده است ومشترکین صدقات استان می توانند با استفاده از اپلیکیشن بارکد خوان ،به‌آسانی اقدام به پرداخت صدقه کنند، برای سهولت در پرداخت و استفاده از روش های نوین برای تمامی مشترکان کد تهیه و به منازل و یا فروشگاه ها ارسال می شود و در این روش هر مشترک صندوق صدقات می تواند با داشتن کد QR اختصاصی خود و با استفاده از گوشی همراه به آسانی نسبت به پرداخت صدقه اقدام کند.

 

 

حجت الاسلام عالیشاه بیان کرد: سامانه نظام پیشنهادات کمیته امداد به آدرسhttp://pishnahadat.emdad.ir راه اندازی و آماده دریافت تمامی ایده ها، طرح های پیشنهادی حوزه های تخصصی و نظرات همکاران و مردم نیکوکار است و مردم نیک اندیش مازندران می توانند با پیشنهادات خود در تصمیم سازی برای مدیریت خیر و احسان در استان و پویایی سازمان های حمایتی مشارکت کرده و پس از ورود به سامانه از قسمت پیشنهاد های مردمی نسبت به ثبت پیشنهاد خود اقدام کنند.

 


مدیر کل کمیته امداد مازندران افزود: توانمند سازی مددجویان از سیاست های راهبردی این نهاد است و در ایجاد اشتغال برای مددجویان همه تلاش و توان خود را بکار می بندند و امسال ایجاد هشت هزار فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد می شود.

 


حجت الاسلام عالیشاه گفت: ۸۰ هزار خانوار در استان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات مختلف این نهاد در بخش های فرهنگی، درمانی، عمرانی،اشتغال و...  بهره مند هستند.

کد خبر 1127760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha