برگزاری مراسم دهه اول و دوم فاطمیه در مسجد «نصیرالملک» شیراز

حجت الاسلام خوشرنگ گفت: مراسم سوگواری دهه اول و دوم فاطمیه در مسجد تاریخی «نصیرالملک» شیراز با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «مجتبی خوشرنگ»، امروز (پنج شنبه 25 آذر) با اعلام ویژه برنامه های سوگواره فاطمیه در مسجد «نصیرالملک» شیراز در جمع خبرنگاران گفت: مراسم سوگواری دهه اول و دوم فاطمیه در این مسجد تاریخی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

مدیر مسجد تاریخی موقوفه «نصیرالملک» شیراز افزود: سوگواره و دهه اول فاطمیه از 26 آذر و دهه دوم از 13 دی برگزار خواهد شد و در این مراسم مداحان و علمای برجسته به مداحی و سخنرانی خواهند پرداخت.

وی اضافه کرد: بر این اساس، آیت الله «ملک حسینی» و آیت الله «رضوی» اردکانی در این مراسم به حضور خواهند یافت و سخنرانی خواهند کرد و همچنین حجت الاسلام «کاظمی راد»، حجت الاسلام «فرهنگی» و حجت الاسلام «یوسفعلی» در خصوص جایگاه و منزلت حضرت فاطمه زهرا(س) و ایام فاطمیه در فرهنگ شیعه سخنرانی و روضه خوانی خواهند کرد.

حجت الاسلام خوشرنگ اعلام کرد: برنامه مداحی نیز در هر برنامه از ساعت 19 تا 21 در شبستان و حیاط این مسجد موقوفه و تاریخی با حضور مداحان اهل بیت (ع)، حاج سیدعباس انجوی، حاج حسن جوکار، کربلایی علی پاکیزه و حاج امیر راستی برگزار خواهد شد.

کد خبر 1127768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha