مهمترین وظیفه ما انتقال تجربیات دفاع مقدس به نسل جدید براساس بیانیه گام دوم است

پورقربان گفت: انتقال تجربیات دفاع مقدس به نسل سوم، چهارم و پنجم براساس بیانیه گام دوم انقلاب مهمترین وظیفه ای است که برعهده داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران، «حسن پورقربان» امروز( 25 آذر) در حاشیه برگزاری یادواره امیران، سرداران و 150 شهید شهرستان سیمرغ با محوریت سردار سرلشگر خلبان شهید "احمد کشوری" در مصلای سیمرغ اظهار کرد: نکوداشت نام و یاد شهدا مهمترین وظیفه ای است که برعهده داریم و در این راستا این یادواره برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه سیمرغ افزود: به مناسبت سالروز شهادت امیر سرلشگر خلبان شهید « احمد کشوری » که در روز 15 آذرماه که روز هوانیروز است با تشکیل کمیته‌های چندگانه امیران و سرداران شهرستان سیمرغ و با فعال سازی کمیته‌های مختلف ستاد یادواره شهدا یادواره بزرگ امیران، سرداران و شهدای شهرستان سیمرغ به صورت منسجم برای برگزاری یادواره شهدا وارد عمل شدیم.

 

وی خاطر نشان کرد: یادواره امیران، سرداران و 150 شهید شهرستان سیمرغ با محوریت بزرگداشت سالروز شهادت امیر سرلشگر خلبان شهید « احمد کشوری » برگزار شد تا همه ما بیشتر از قبل در راه پاسداشت ارزش ها گام برداریم.

پورقربان گفت: با تشکیل زنجیره تشکیلاتی تلاش داریم تا در راه انتقال تجربیات دفاع مقدس به نسل سوم، چهارم و پنجم براساس بیانیه گام دوم انقلاب به فرموده رهبری تلاش کنیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه سیمرغ یادآور شد: تحقق تمدن نوین اسلامی براساس منویات رهبری مهمترین وظیفه ای است که برعهده داریم و همه ما باید تلاش کنیم تا در این راستا گام برداریم.

کد خبر 1127783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha