زیر ساخت های مجموعه قضایی گلستان با ۸۷۰ میلیارد ریال بهبود می یابد

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای گفت: برای حل برخی از مشکلات و ضروریات مراجع قضایی گلستان مبلغ ۸۷۰ میلیارد ریال به دادگستری گلستان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام  والمسلمین «غلامحسین محسنی اژه ای» شامگاه امروز (پنجشنبه ٢۵ آذر) در پایان سفر یک روزه خود به گلستان در فرودگاه گرگان  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مبلغ برای ارائه خدمات مطلوبتر در بخش های زیر مجموعه قضایی نظیر سازمان ثبت و اسناد پزشکی قانونی و سازمان زندان ها و بخش از دادگستری گلستان هزینه خواهد شد.

 

رئیس قوه قضائیه گفت: مشکلات و  دغدغه های مردم گلستان  توسط بنده و معاونین دستگاه قضایی  و روسای سازمان های قضایی به صورت حضوری و  مکتوب احصا شد و تصمیمات خوبی برای آنها گرفته شد.


وی ادامه داد: با تلاش و همت نمایندگان  بسیاری از مشکلات ریشه ای گلستان در این سفر بازگو شد و برای حل آنها تصمیمات خوبی گرفته شد که انشالله به مرحله اجرا درآيد.
 

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای  گفت: برخی از پروژه های استان نزدیک به 2 دهه است که به یک مطالبه تبدیل شده است، بعنوان نمونه پتروشیمی گلستان با 90 هزار نفر سهامدار یکی از این پروژه هاست  که در صورت اجرایی شدن بخش زیادی از دغدغه اشتغال منطقه برطرف می شود.
 

وی از موافقت استاندار و نمایندگان جهت شکل گیری یک کارگروه ویژه برای بررسی مشکلات مزمن استان خبر داد و افزود: دستگاه قضایی پشتیبان جدی برای حل مشکلات این استان است.

 

گفتنی است، رئیس قوه قضائیه دقایقی قبل استان گلستان را به مقصد تهران ترک کرد.

 

کد خبر 1127789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha