پروزاهای سوریه در آینده نزدیک آغاز می شود

محمدی بخش با اعلام اینکه در آینده نزدیک پروزاهای سوریه شروع خواهد شد و مردم از آن بهره خواهند برد؛ گفت: با برداشته شدن ویزای سفر هوایی مقدمات لازم برای پرواز مستقیم از اقصی نقاط کشور به نجف اشرف هم فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ کاپیتان محمد محمدی بخش، جمعه(۲۶ آذر) در سخنرانی قبل از خطبه های نمازجمعه کرمان با اشاره به اینکه از 26 آذر تا اول دی ماه به عنوان هفته حمل و نقل و راهداری نامگذاری شده است؛ افزود: اوایل دفاع مقدس وقتی کشتی های ما در بندرعباس توقف کرده و رساندن آذوقه به مشکل برخورده بود با سخنرانی تاریخی امام(ره) ترابری کشور با عزم جهادی و در مدت زمان کوتاهی این اقلام را به دست مردم رساندند.

 

 

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه دولت رییسی چند شاخص در نظر گرفته که مهمترین شاخصه در دولت بر عهده وزرات راه و شهرسازی اولویت تولید مسکن ملی است؛ اظهار کرد: با ایجاد بانک زمین، توسعه زیرساخت های لازم و فراهم کردن همه مؤلفه ها و با آسیب شناسی از انواع پروژه های مسکن، ریل گذاری دقیقی شده در همین 100 روزه فضا فراهم شده تا جهشی در طول 4 سال رقم بخورد.

 

 

وی گفت: در فرودگاه های استان هم طرح توسعه اجرا و قریب 90 پرواز هفتگی انجام می شود و با توجه به کاهش کرونا و گستردگی بعد از آن، بخش حمل و نقل مسئولیت جدی تری به عهده دارد به خصوص در بخش هوایی که آماده هستیم تا با سرعت قابل قبولی پروازها را توسعه بدهیم.

 

 

محمدی بخش اعلام کرد: با تلاش های صورت گرفته و ثمره خون شهید سلیمانی در آینده نزدیک پروزاهای سوریه شروع خواهد شد و مردم از آن بهره خواهند برد و به پابوسی حضرت زینب و حضرت رقیه خواهند رفت و مردم کرمان هم که از دیرباز دنبال این خبر بودند، برای اولین بار از تریبون نمازجمعه کرمان اعلام می کنم که آمادگی لازم برای پروازهای سوریه خواهیم داشت.

 

 

وی توضیح داد: با برداشته شدن ویزای سفر هوایی مقدمات لازم برای پرواز مستقیم از اقصی نقاط کشور به نجف اشرف هم فراهم شده و پروتکل نهایی هفته آینده با همکاران در نجف تعیین خواهد شد تا مردم به عتبات عالیات بروند.

 

 

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری خاطرنشان کرد: به دلیل زیرساخت های ایجاد شده در فرودگاه کرمان بستر و زمینه گسترش پذیرش مسافر داخلی و بین المللی فراهم شده است.

 

 

وی در ادامه با بیان اینکه دولت به خصوص وزارت راه و شهرسازی که بخش عمده ای از مسئولیت پروژه های مهم را دارد، بیشتر پروژه های تعریف شده برای 1401 را به تصویب رسانده؛ گفت: هزار و 16 میلیارد تومان جهت اجرای 384 پروژه اداره کل استان کرمان در سال جاری اختصاص یافت که 700 میلیارد تومان توسط استان و مابقی توسط سازمان تآمین شد.

 

 

محمدی بخش با اشاره به اینکه حدود 13 هزار دستگاه کامیون با 18 هزار نفر راننده حرفه ای در پایانه ها و حمل و نقل استان کرمان فعالیت دارد؛ ادامه داد: در حوزه راهداری 13 هزار و 700 کیلومتر راه آسفالته وجود دارد که دومین استان کشور محسوب می شود و در حوزه هوشمندسازی راه ها و در حوزه هواشناسی هم اتفاقات خوبی در کشور رقم خورده است.

 

 

وی اظهار کرد: خبر خوبی را اینجا خدمت مردم اعلام می کنم و آن اینکه در یکی دو سال گذشته، حسب فرمایشات مقام معظم رهبری کار علمی و جهادی در مجموعه های دانش بنیان در حوزه باروری ابرها اتفاق افتاد و امروز یکی از 5 کشور دنیا در تکنولوژی باروری ابرها هستیم و تا پایان سال جاری بحث باروری ابرها را در کرمان هم دنبال می کنیم تا نزولات جوی در این استان بیشتر باشد.

 

 

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به سامانه 141 برای اطلاع رسانی موضوعات مختلف برای همکاری با زوارت راه در خدمات دهی بهتر هم اشاره و بیان کرد: تهدیدها و تحریم ها و گره زدن برجام به توسعه کشور ما را در عقب ماندگی نگه داشت که امروز باید با تکیه بر جوانان حزب اللهی، شرکت های دانش بنیان و پُر کردن دست نظام در مواجهه با دشمن بتوانیم قدرت اقتصادی برتر منطقه باشیم.

 

 

وی افزود: کشوری که در حوزه دفاعی در رتبه های ممتاز دنیا قرار گرفته و در حوزه پرنده های بدون سرنشین در رتبه های سه تا پنج است و...باید سرریز این علم، کشور را به خلق ثروت و تولید قدرت نزدیک کند زیرا مردم ما به اندازه کافی لیاقت و کفایت دارند تا اوضاع و احوال بهتری داشته باشند.

 

 

محمدی بخش تأکید کرد: وظیفه همه مسئولین برگرداندن اعتماد مردم به خادمین خود است و این میسر نمی شود جز با کار جهادی و انسان های پاکدست و خدمتگذار و شریف زیرا چاره ای جز اجرای طرح های موفق و پیروز نخواهد  داشت و مردم کرمان که الگوی فراموش نشدنی خود را دارند باید فرهنگ حاج قاسم در بدنه دولت ساری و جاری شود.

 

 

 

کد خبر 1127830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha