و کشف ۱۲۶فقره سرقت در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف ۱۲۶ فقره سرقت و دستگیری ۶۱سارق در راستای اجرای طرح های هدفمند ارتقای امنیت اجتماعی سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام،  سردار«دلاور القاصی مهر» در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از مطالبات و انتظارات به حق مردم و همچنین یکی از اولویت های اصلی ماموریت پلیس، بحث پیشگیری از جرایم و کشف سرقت ها و دستگیری سارقان است که این امر باعث جلب رضايتمندي شهروندان و نا امن کردن محيط براي سارقان بوده است.

 

وی افزود: با تلاش شبانه روزی و تشدید اقدامات کنترلی و نیز استفاده  از طرح های محله محور در طول یک هفته گذشته 293  رأس احشام قاچاق،2 هزارقطعه مرغ خارج از شبکه توزیع، 3 کیلو مواد مخدر، 9 دستگاه موتور سیکلت و 2 دستگاه خودرو سرقتی کشف شد.

 

سردار القاصی مهر با بیان اینکه در اجرای این طرح مقتدرانه 126 فقره انواع سرقت کشف و 61 سارق دستگیر شده است ،گفت: از دیگر دستاورد های موفق پلیسی، کشف 17 قبضه سلاح غیر مجاز و توقیف 149 دستگاه موتورسیکلت و خودرو هنجارشکن و متخلف بوده است.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه متهمان دستگير شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت : تمام تلاش پلیس استان ارتقاء احساس امنيت و آرامش در جامعه است و در این راه نیازمند مشارکت عمومی است.

 

وی هدف پليس از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي را افزايش امنيت، آسايش و آرامش شهروندان برشمرد و خاطرنشان کرد:  نيروهاي پليس با بکارگيري تمام توان عملياتي و انتظامي خود در تامين نظم و امنيت شهروندان تلاش مي‌کند.

کد خبر 1127848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha