تربیت دانش‌آموز در تراز انقلاب اسلامی از رسالت‌های آموزش‌وپرورش است

آیت‌الله صفایی بوشهری در دیدار با مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش‌وپرورش گفت: علم همراه اخلاق اسلامی کارآمد و مؤثراست همچنین که تربیت دانش‌آموز در تراز انقلاب اسلامی یکی از رسالت‌ها و مأموریت‌های وزارت آموزش‌وپرورش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بوشهر؛ آیت‌الله صفایی بوشهری در نشست با میکائیل باقری مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه نیروی انسانی یک جامعه ثروت اصلی آن محسوب می‌شود، اظهار داشت: آموزش‌وپرورش مهم‌ترین عامل تولید منابع انسانی در یک جامعه است که نیروی انسانی کارآمد به‌عنوان اقتدار یک نظام محسوب می‌شود.


وی بابیان اینکه آموزش‌وپرورش زیربنای مهم یک جامعه در راستای توسعه و پیشرفت است، تصریح کرد: توجه به آموزش‌وپرورش توجه به هویت، اقتدار و پیشرفت نظام است، همچنین آموزش‌وپرورش با تولید منابع انسانی کارآمد و توانمند زمینه اقتدار جامعه و نظام را فراهم می‌کند.


نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر علم همراه اخلاق اسلامی را کارآمد و مؤثر دانست و افزود: تربیت دانش‌آموز در تراز انقلاب اسلامی یکی از رسالت‌ها و مأموریت‌های وزارت آموزش‌وپرورش است، همچنین توجه به آموزش‌وپرورش توجه به هویت و اقتدار نظام و جامعه است؛ که با توجه به نقش دانش‌آموزان در عرصه اقتدار نظام باید توجه ویژه به علم‌آموزی و تربیت آنان شود.


آیت‌الله صفایی بوشهری آسیب‌شناسی مشکلات تربیتی دانش‌آموزان را مورداشاره قرارداد و تصریح کرد: آسیب‌شناسی مشکلات دانش‌آموزان در حوزه‌های گوناگون ازجمله امور تربیتی و علمی باید در دستور کار وزارت آموزش‌وپرورش قرارگرفته شود، دوران نوجوانی و جوانی دوران طلایی در شکل‌گیری شخصیت دانش‌آموزان است، این قشر جامعه در این سنین در اختیار آموزش‌وپرورش قرار دارد که باید به معماری شخصیتی آنان در امور تربیتی توجه ویژه شود.


امام‌جمعه بوشهر در پایان بابیان اینکه استان بوشهر از دیرباز دارای شاخص علمی و دینی قوی بوده است اضافه کرد: آموزش‌وپرورش در امور دینی دانش‌آموزان استان بوشهر توجه ویژه کرده که درخور تحسین است.

کد خبر 1127853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha