الحاق ۲ اتوبوس به ناوگان حمل و نقل درون شهری بندرانزلی

به مناسبت ۲۶ آذر روز حمل و نقل و رانندگان، ۲ اتوبوس به ناوگان حمل و نقل درون شهری بندرانزلی اضافه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، «سید اسماعیل میرغضنفری» امروز (جمعه، 26 آذر ) در مراسم الحاق این 2 اتوبوس و مانور ماشین آلات ستاد بحران شهرداری بندرانزلی در ساحل قو با ابراز خرسندی از افزیش توانمندی متخصصان داخلی گفت: امید که بتوانیم در کنار یکدیگر با وجود محدودیتهای موجود بر مشکلات فائق آییم.

 

فرماندار انزلی افزود: شهر انزلی به جهت ساختار طولی و تراکم بالای جمعیتی با معضلات ترافیکی سنگین و حمل و نقلی مواجه است. ساختار این شهر به گونه ای است که راه های دسترسی و شریانی داخلی مناسبی ندارد و این محدودیتها موجب شده در ایام تعطیل، پایان هفته و درساعاتی از شبانه روز با ترافیک های سنگین مواجه باشیم.

 

وی یکی از راه های برون رفت از این مشکل را استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی و عدم استفاده از اتومبیل های شخصی اعلام کرد.

 

«مهدی خلیلی » نیز در این مراسم گفت: یکی از اتوبوس های استانداردی که به ناوگان حمل و نقل درون شهری انزلی اضافه شد در مناقصه ای با یک دستگاه اتوبوس بازسازی شده معاوضه شد و در اختیار شهروندان انزلی قرار گرفت. دومین دستگاه اتوبوس نیز در سازمان حمل و نقل شهردای انزلی بازسازی و آماده بهره برداری شده است.

 

شهردار انزلی اظهار داشت: در سالهای اخیر بسیاری از ماشین آلات شهرداری تعمیر، نگهداری و تامین قطعات شده تا در زمان وقوع بحران بدون غافلگیری با همکاری همه دستگاهها و نهادها ، مشکلات را رفع کنیم.

 

وی اضافه کرد: بخشی از موفقیت کسب شده حاصل تلاش پرسنل شهرداری و صرف هزینه های کلان برای تعمیر و نگهداری این ماشین آلات در سنوات گذشته است و بخش دیگر حاصل مساعدت وزارت کشور و سازمان شهرداری هاست.

 

خلیلی گفت: در حال حاضر شهرداری انزلی 12 دستگاه برف روب با امکان نصب بر خودروهای شهر داری دارد که هفت دستگاه برروی ماشین آلات آتش نشانی و پنج دستگاه بر روی ماشین آلات سنگین شهرداری نصب خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: شهرداری انزلی درحال تهیه یک دستگاه گریدر است که با افزودن این دستگاه، تعداد گریدر های ناوگان حمل و نقل شهرداری انزلی به سه دستگاه می رسد.

 

کد خبر 1127861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha